סביר להניח שרובנו לא מכירים זאת באופן אישי, אבל אפשר רק לנחש ש"עבודתם" של פורצים היא מתישה ומאוד מעייפת. בשל כך, לכל אדם שמתכנן אי פעם לפרוץ למקום כלשהו, ההמלצה היא לישון מספר שעות לפני כן, כדי להגיע עם אנרגיות מחודשות. מי שלמד זאת בדרך הקשה הוא פורץ בן 36 מרוסיה, שהגיע עייף ל"עבודה" ונתפס בשל כך על חם.

אותו עבריין אלמוני ששמו טרם הותר לפרסום, פרץ בשבוע שעבר לבניין משרדים בעיר אורנבורג, על ידי כך שנדחס דרך חלון קטנטן בקומה השלישית. לאחר מכן, הוא השתמש בכלי עבודה שונים כדי לפרוץ לתוך המשרדים השונים, והחל לחפש כסף וחפצים יקרי ערך. סך הכל, הוא אסף סכום נאה של 140,000 רובלים (כ-2,100 דולרים) במזומן, אותם הכניס לתוך שקית ניילון פשוטה.

הוא כמעט הצליח במשימה, אבל אז במקום לברוח עם השלל, הפורץ החליט לחטוף תנומה על כיסא עור באחד המשרדים. על פי סוכנות הידיעות הרוסית RIA, אחד השומרים בבניין הבחין בו ממש במקרה כשעבר על המסכים של מצלמות האבטחה. הוא החליט לא להתעמת איתו ובמקום זאת הזעיק את המשמר הלאומי של רוסיה, אשר שלח לשם את אנשיו.

בשלב זה לא ממש ברור כמה זמן לקח להם להגיע, אבל בדיווחים השונים נרמז שהם לקחו את הזמן, ושהפורץ המותש הספיק לישון לו בנחת. כאשר הם הגיעו לבסוף, שעות רבות לאחר מכן, הם מצאו אותו שקוע בשינה על הכיסא, עם השלל מונח לידו. הפורץ החובבן, שוודאי היה מופתע מכל הסיטואציה, נלקח מיד למעצר. הוא צפוי לקבל עונש חמור על מעשיו, היות ויש לו עבר פלילי עשיר והוא גם נמצא ברשימת המבוקשים של המשטרה.
 

השלל נמצא ליד הפורץ בתוך שקית ניילון. צילום מסך
השלל נמצא ליד הפורץ בתוך שקית ניילון. צילום מסך