אם אתם מתכננים לטוס למדינה בה לא הייתם קודם, כדאי שתבדקו מה הם החוקים המקומיים, ומעל לכל - תצייתו להם. זה נשמע מובן מאליו, אבל הרבה תיירים לא לוקחים את הנושא מספיק ברצינות, וזאת בדיוק הסיבה שאתם רואים אותם בכותרות בנסיבות טרגיות. לאחרונה למשל, תייר שהגיע לתאילנד התעלם מהאזהרות המקומיות, וכתוצאה מכך מצא את מותו בדרך כואבת למדי.



חרין בונצ'אי בן ה-58, מבנגקוק, נסע במהירות רבה בשביל צר בשמורת הטבע קאו יאי, שבצפון המדינה. בשל כך וגם בגלל שהיה חשוך, הוא לא הבחין בשילוט ובפיל שעמד בדרכו, ונתקע עם רכבו ברגליו האחוריות. בתגובה לכך, הפיל העצבני דרך על הרכב ורמס אותו, ובונצ'אי נפצע באורח קשה. כשפרמדיקים הגיעו למקום בונצ'אי היה עדיין בחיים, אך הוא מת זמן קצר לאחר מכן בדרכו לבית החולים.

על פי דיווח של bangkok post, בשמורה יש שילוט רב שמזהיר מבקרים מבעלי החיים במקום, ודורש מנהגים להאט. עדי ראיה סיפרו למשטרה המקומית שראו את הטנדר של בונצ'אי דוהר בשביל, שם עמדו אותה עת שני פילים גדולים. הם נופפו לעברו בידיהם וניסו להזהיר אותו לפני ההתנגשות, אבל הוא לא הבחין בהם ונתקע באחד הפילים.

במקביל לטיפול בבונצ'אי, עובדי השמורה החלו בחיפושים אחר הפיל כדי לבדוק מה מצבו. הוא אותר שעתיים לאחר מכן כשהוא פצוע ומדמם משתי רגליו, אחת אחורית ואחת קדמית. הוא אומנם הצליח ללכת, אבל העובדים השגיחו עליו עד שהגיעו למקום וטרינרים על מנת לטפל בו.

הרכב ההרוס של חרין בונצ'אי. צילום: פייסבוק
הרכב ההרוס של חרין בונצ'אי. צילום: פייסבוק