אם אתם קוראים חדשות, בטח שמתם לב שמקרי אלימות בכלא הם עניין שבשגרה, ולכן זה לא נדיר לשמוע על אסירים שהתקוטטו או תקפו סוהרים. אבל גם בתחום הזה יש מקרים מוזרים יותר מאחרים, שמעלים הרבה שאלות לגבי עתיד המין האנושי. לאחרונה למשל, אסיר מאוקלהומה תקף סוהר באכזריות והטיל בו מום, איתו יאלץ לחיות משך שארית חייו.



האירוע המחריד התרחש בשבת האחרונה, כשהסוהר החל לאסוף את מגשי האוכל הריקים של האסירים לאחר ארוחת הערב. המטלה הפשוטה התנהלה באורח תקין, עד אשר הגיע לתאו של בנג'מין בופורד בן ה-22, שתפס אותו לחלוטין לא מוכן. "הוא בסך הכל הלך לשם לקחת את המגשים, כשלפתע הוא קפץ עליו ופשוט התחיל להכות אותו ולבעוט בו, עד שהפיל אותו לרצפה", סיפר דובר משרד השריף של משטרת אוקלהומה, מארק אוגרנדה, 



הסוהר ניסה לברוח וזחל מחוץ לתא אל המסדרון, אבל בופורד רדף אחריו והמשיך להכות אותו ולבעוט בו בגופו ובפניו. "הוא גם נשך חלקים מאוזניו, ובשלב מסוים ניסה לנקר את אחת העיניים שלו", המשיך אוגרנדה. "הסוהר נלחם על חייו באותם רגעים. זה קרה כל כך מהר, שלא היה לו אפילו זמן לקרוא לעזרה. למרבה המזל, עובדים נוספים הבחינו בו במצלמות האבטחה והזעיקו גיבוי".


הסוהר, ששמו טרם הותר לפרסום, הובהל לבית החולים כשהוא פצוע קשה ומכוסה בדם. הוא כבר הספיק להשתחרר מאז ובימים אלו מחלים בביתו. באשר לבופורד, הוא כבר מרצה עונש מאסר על תקיפה מינית, וכעת יקבל גם עונש על תקיפה חמורה וגרימת מום.

בינג'מין בופורד. צילום: משרד השריף של אוקלהומה
בינג'מין בופורד. צילום: משרד השריף של אוקלהומה