אנשים מדברים לרוב על הצד הלא מוסרי של הבגידה, אבל מה שרבים שוכחים הוא שזה גם יכול להיות מאוד מסוכן. בייחוד אם אתם שוכבים עם גבר או אישה נשואים, ועליכם לברוח במהירות כי הפרטנרים שלהם חזרו הביתה במפתיע. התרחיש המבהיל הזה קרה לאחרונה לגבר מסין, ומה שעלה בגורלו מופץ בימים אלו ברשתות החברתיות.



מהמעט שידוע על המקרה, הגבר האלמוני ביקר את האישה הנשואה, איתה הוא ניהל רומן, בדירתה שבקומה הרביעית. השניים עשו סקס סוער ובילו בנעימים, כשלפתע הבעל חזר הביתה מוקדם ממה שייחלו. כשהוא מבוהל ומפוחד ממה שעלול לקרות לו אם הבעל יראה אותו, הוא זינק מהמיטה במהירות, ויצא דרך החלון. כפי שניתן לראות מהתיעוד, שצולם בידי עוברי אורח, הוא לא הספיק להתלבש ונתלה עירום לחלוטין על אדן החלון. 



אבל הוא לא הצליח להחזיק מעמד כך זמן רב, ואחרי כמה שניות איבד אחיזתו ונפל ישר לתוך פח, ומשם אל הקרקע. למרבה האבסורד, העובדה שהגיע ישר לפח הצילה כנראה אח חייו, ומנעה ממנו לפגוע ישירות ברצפת הבטון. לפי הדיווחים בכלי התקשורת הסיניים, עדי ראיה הזעיקו עזרה והגבר הפצוע והעירום, שכנראה גם היה מלוכלך מאשפה, פונה לבית החולים במצב קשה. למזלו הרב, הוא אומנם סבל מפגיעה בעמוד השדרה, אך הוא צפוי לשרוד ולא נשקפת סכנה לחייו.