בזמן שרובנו יכולים רק לחלום על זכייה בלוטו פעם אחת בחיינו, יש אנשים שזוכים בזמן שהם אוספים את הכסף מההגרלה הקודמת. הדבר המדהים הזה קרה בשבוע שעבר לגבר מפורטלנד, אורגון, רק בגלל שהגיע מוקדם מדי למשרד הלוטו המקומי. כשסם האוולי הגיע בשבע וחצי בבוקר כדי לאסוף את 1,750 הדולרים בהם זכה, הוא התאכזב לגלות שהמקום נפתח רק בשמונה וחצי.

כדי להעביר את הזמן, הוא החליט לנסוע לסופר מקומי, שם קנה כרטיס נוסף סתם בשביל הכיף. להפתעתו הרבה, גם הפעם הוא זכה והסכום היה גדול עוד יותר - 93,759 דולרים ובונוס של 25,000 דולרים על שניחש נכון את כל המספרים (סה"כ 119,000 דולרים). כשנשאל בידי חברת הלוטו מה הסוד של ההצלחה של, האוולי הסביר: "אני משתמש באותם מספרים כבר שנים". למרבה הצער, הוא סרב לחשוף באילו מספרים הוא משתמש.

אז נכון, אלו לא מיליוני דולרים, אבל אם האוולי ימשיך בדרך זו הוא בהחלט יצבור סכומים נאים. הוא לא סיפר מה יעשה בכסף, אבל הצטלם לאחר הזכייה עם כלבו, לואיס. נוכל רק לקוות שהכלב ייהנה גם הוא מהזכייה, לפחות קצת.

חלם בלילה על זכייה בלוטו. אילוסטרציה: אינגאימג
חלם בלילה על זכייה בלוטו. אילוסטרציה: אינגאימג


כזכור, בימינו יש המון סיפורים מוזרים על זכיות בלוטו. לפני מספר שבועות למשל, גבר ממרילנד, ארה"ב, זכה בזכות חלום מביא מזל שחלם בלילה. הגבר בן ה-52, ממחוזר מונטגומרי, סיפר לחברת הלוטו המקומית שראה בחלום סמל שנחשב כמביא מזל, והתעורר בתחושה שהוא הולך "לזכות בגדול". בבוקר למחרת, הוא החליט ללכת בעקבות התחושה הזו וקנה כרטיס בחנות מקומית. כשהגיע הביתה גירד את הכרטיס, אבל לא היה בטוח לגבי התוצאות, ולכן הוא חזר לחנות לבקש עזרה מהמוכר. 
 
לשמחתו הרבה של האיש, המוכר בישר לו שהוא זכה בלא פחות ממיליון דולרים. "אני לא מאמין!", אמר בהתרגשות למוכר, "אני ממש ממש ממש שמח!". לדבריו, הוא מתכנן להשתמש בחלק מהכסף לכדי לשלם על לימודי הקולג' של בנו, ואת השאר ישים בבנק כדי שיהיה לו כסף לתכניות עתידיות.