שידור חי בטלוויזיה יכול להיות מאוד מעניין ומלא אקשן, בעיקר כי אף פעם אי אפשר באמת לדעת מה הולך לקרות בו. אבל זה כנראה גם החיסרון הכי בולט שלו, העובדה שהוא בלתי צפוי והכל יכול להשתבש בו. לאחרונה למשל, מגיש חדשות מפקיסטן חטף את שוק חייו, כשכדור אש מסתורי נפל לעברו במהלך שידור חי.



הוא בדיוק היה באמצע הנחיית פאנל פוליטי ושאל את אחד הפאנליסטים שאלה, כשהדבר המוזר ביותר התרחש. "אתה חושב שזה קל עבור הקיצוניים להסתנן דרך הגבול בקבוצות?", שאל המגיש, ובעודו מחכה לתשובה, נשמעו ברקע קולות פיצוץ ונפץ משונים. אך לפני שמישהו הצליח להבין מה קורה, כדור אש ענקי הגיע משום מקום וכמעט נחת על המגיש. כפי שניתן לראות בסרטון, הוא מיד זינק מכיסאו בבהלה ונותר המום מכל האירוע הביזארי. בינתיים, הפאנליסט, שכנראה לא הבחין במה שקרה, המשיך לענות על השאלה בנונשלנטיות.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, לא ברור מהיכן הגיע כדור האש והאירוע נמצא בחקירה. עד שתתקבל תשובה רשמית, גולשים משועשעים כבר הספיקו להציע פרשנויות משעשעות משלהם למה שקרה, וצייצו בהמוניהם בטוויטר. "זה כנראה ניסוי שיגור טילים שכשל", כתב אחד מהם בתגובה לסרטון שהפך ויראלי.



"הוא דיבר נגד האסלאם. זו אש הגיהינום" כתב אחר. גולשים נוספים הציעו שאולי זה "יום הולדתו", או שהוא עשה משהו רע וזו ה"קארמה" שחזרה לפגוע בו. "זה בהחלט היה דיון לוהט" סיכם גולש נוסף, ואחר הציע שהמגיש שאל שאלה שאסור לשאול ולכן "ספג אש".