מאז שנכנסו לחיינו הסמארטפונים והאייפונים נראה שאנחנו לא מסוגלים להיות רגע אחד בלעדיהם, אפילו לא כשאנחנו במקלחת או באמבטיה. בשל כך, לא מפתיע שלצד עליית הפופולאריות של המכשירים, חלה גם עלייה במקרי ההתחשמלות. בסוף השבוע האחרון למשל, נערה בת 15 מרוסיה מצאה את מותה בנסיבות טרגיות, לאחר שהטעינה את האייפון שלה בחדר האמבטיה.

הצעירה, אירינה ריבניקובה, הייתה בביתה שבעיר בראטסק יחד עם משפחתה כשהתאונה המחרידה התרחשה. בשלב כלשהו, בעודה רוחצת באמבטיה, המכשיר נפל פנימה, וריבניקובה התחשמלה למוות. זמן לא רב לאחר מכן, בני המשפחה מצאו אותה באמבטיה ללא רוח חיים.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, ריבניקובה זכתה לפני חודשיים בלבד בתחרות אומנויות לחימה בינלאומית, בקטגוריית פאנקרטיון (אומנות לחימה יוונית עתיקה, שכוללת האבקות ואגרוף). היא גם נבחרה להיות חלק מהנבחרת הלאומית, וחלמה להפוך לאלופה עולמית.
 

אירינה ריבניקובה, מימין. אינסטגרם
אירינה ריבניקובה, מימין. אינסטגרם



בעקבות מותה הפתאומי, איגוד הספורט בו הייתה חברה פרסם הצהרה רשמית: "תאונה טראגית לקחה מאיתנו אלופה, חברה ותלמידה. נוחי על משכבך, ילדה אהובה". 



אחותה טטיאנה, בת 25, סיפרה לעיתון "קומסומולסקאיה פראבדה": "היא הפכה לסנדקית של בתי באוגוסט. הבת שלי העריצה אותה, הייתה להן מערכת יחסים מאוד מיוחדת. עכשיו היא כבר לא איתנו והלב שלנו נשבר. כל כך ריק ושקט בבית בלעדיה". 



אירינה ריבניקובה. דרך אינסטגרם
אירינה ריבניקובה. דרך אינסטגרם



אחד מחברותיה סיפרה שריבניקובה הייתה מאוד פופולארית והיו לה חברים רבים, "היא הייתה אדם מקסים, הטובה ביותר", אמרה. "כולם אהבו אותה, היא הייתה חברותית, אדיבה ויפה. היא תמיד חלמה להצליח בספורט, רצתה להיות אלופה בינלאומית", הוסיפה. 



אירינה ריבניקובה. דרך אינסטגרם
אירינה ריבניקובה. דרך אינסטגרם