גם אם אנחנו ממש אוהבים את המשפחה שלנו, לפעמים אנחנו צריכים מהם קצת מנוחה, לכן זה בסדר להבריז מדי פעם מאירועים משפחתיים. הדבר היחיד שחשוב לזכור במצבים כאלו הוא, שיש אירועים שמותר לא להגיע אליהם ויש אירועים שבשום פנים ואופן אסור להבריז מהם.



לאחרונה בעל מזמביה למד זאת בדרך הקשה, כשבחר להבריז דווקא מההלוויה של אבא של אשתו, ושילם על כך מחיר כבד. על פי דיווח של Face Of Malawi, הבעל, פאדסון באנדה בן ה-53, סיפר לבית המשפט שאשתו הלן בת ה-45, מסרבת לקיים איתו יחסי מין כבר שנה.



בגלל ה"עונש" הזה שהטילה עליו, לטענתו לא הייתה לו ברירה אלא לבגוד בה: "יש לי רגשות וצרכים, בגללה הייתי צריך לשכב עם נשים אחרות". הוא הוסיף שכעת כשאינה ממלאת עוד את תפקידה כרעיה, הוא רוצה  להתגרש ממנה.


אבל למרות שניסה להטיל עליה את כל האשמה, הלן לא נשארה חייבת והסבירה שהיא לא האחראית היחידה לכך שהנישואים נכשלו. לדבריה, העובדה שפאדסון לא בא להלוויה של אביה מראה על כך שלא אכפת לו ממנה וממשפחתה. "הוא אמר לי שאין לו כסף לנסוע להלוויה, אבל הוא נתן לאימא שלו כסף באותו שבוע כשהיא באה לבקר אותנו", טענה.

היא הוסיפה שלא מפריע לה לא להיות נשואה לו עוד, שכן היא מעולם לא נהנתה מנישואיהם, שהיו מלאים בעיקר במריבות. השניים נשואים כשלושים שנים ויש להם שישה ילדים בוגרים.

via GIPHY