יש אנשים בעולם שמגלים את הכישורים האמתיים שלהם ממש במקרה, בזמן שהם בכלל עסוקים בעשיית דברים אחרים. קחו לדוגמה את הגנב הזה מטייוואן, שתועד מפגין יכולות שמתאימות יותר לפעלולן בקרקס או לרקדן, בזמן ששדד מכונת בובות.

מעשיו של הגנב תועדו בסרטון של מצלמות אבטחה מחוץ לארקייד, ובו אפשר לראות אותו מפגין גמישות מדהימה ונכנס עם כל גופו למכונה. בעודו בפנים, הוא בוחן את הבובות השונות, בוחר לו שניים, ויוצא החוצה ללא קושי. כמובן שהעובדה שהוא מאוד רזה עזרה לו, אבל זה עדיין מאוד מרשים.

כל המבצע הזה לקח לו דקות ספורות בלבד, ולאחר מכן הוא נמלט מהמקום עם השלל, במחשבה שלא ייתפס על מעשיו. מה שהוא כנראה לא לקח בחשבון הוא, שבמקום יש מצלמות אבטחה שתיעדו את כל צעדיו. הבעלים של הארקייד, שצפתה בסרטון ביום המחרת, הודתה שמאוד התרשמה מהיכולות של הגנב. "הוא ממש גמיש, הכישורים שלו מאוד מרשימים", אמרה. "אבל אני עדיין אצטרך לדווח עליו למשטרה".

לטענתה, כדי לזכות בפרס בדרך הכנה "כל מה שהוא היה צריך לעשות הוא לשלם סכום קטן כדי לשחק. כל הרעיון במחשק הוא ליהנות, זה לא כיף אם אתה צריך לרמות". מהתגובה שלה אפשר להבין שהיא לא שיחקה במכונות הללו מעולם, בהן הסיכוי לזכות הוא אפסי. למי שתהה, הן מתוכננת כך שעל כל כמות כלשהי של הפסדים תהיה רק זכייה בודדת, וזו הסיבה האמתית לכך שהתפסן מפיל לכם את השלל כל הזמן. אבל למרות שמדובר בגנבה לאור יום מצד היצרנים, מה שהגנב עשה עדיין מנוגד לחוק ובהחלט לא מומלץ לקחת ממנו דוגמה. החיפושים אחריו נמשכים.