אין מי שלא יודע שלמשטרה מתקשרים רק במקרי חירום בלבד, או במילים אחרות - אם אתם לא נמצאים בסכנת חיים, אל תטרחו ליצור קשר. לאחרונה אישה מפלורידה למדה זאת בדרך הקשה, כשהתקשרה למשטרה רק כי לא הצליחה להזמין מונית. היא קיבלה לבסוף הסעה ואפילו בחינם, הישר לכלא.



על פי משטרת העיר בוקה רטון, האישה, אמה לי פאוול התקשרה אל מוקד החירום שלהם וטענה שהיא זקוקה לעזרתם, אך סרבה למסור פרטים נוספים. מתוך מחשבה שהיא באמת נמצאת במצוקה הם שלחו ניידת אל ביתה, וכשהשוטרים הגיעו הם ראו אותה עומדת בחוץ ומסמנת להם לעצור.


כששאלו אותה מה הבעיה, פאוול הסבירה להם בלי בושה שהתקשרה אליהם כי היא לא מסתדרת עם האפליקציה של אובר, והיא צריכה להזמין מונית.



במקום לעצור אותה במקום, השוטרים החליטו לעזור לפאוול והזמינו לה מונית, וחיכו שעד שהיא נכנסה אליה ונסעה משם. אך זה לא נגמר בזה, ושתי דקות לאחר מכן פאוול התקשרה למשטרה מהמונית, הפעם בבקשה שיעזרו לה למצוא מים לשתייה.

הפעם זה סוף סוף היה יותר מידי עבור השוטרים, והם הורו לה לחזור חזרה על עקבותיה. כשהמונית חזרה לביתה, פאוול נלקחה מיד למעצר באשמת שימוש לרעה בקו החירום של המשטרה, שלא עבור מקרי חירום.
 
 אמה לי פאוול. תמונת מעצר
אמה לי פאוול. תמונת מעצר