בזמן שבישראל הורים שוכחים ילדים במכוניות, מה שלרוב נגמר במוות, בחו"ל אבות ואמהות משאירים אותם לבד בבית ללא השגחה. כתוצאה מכך, רבים מהילדים מוצאים עצמם במצב של סכנה, ודיווח על ילדים שנפלו מחלון של דירה כבר הפכו לעניין שבשגרה.

אירוע כזה התרחש השבוע ברוסיה, במהלכו ילדה בת 5 כמעט נהרגה כשנפלה מחלון ביתה שבקומה החמישית. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, אימה יצאה לקניות והותירה אותה לבד בבית, בעיר מחצ'קלה. בזמן הזה, הילדה, איישה, הציצה דרך החלון כשלפתע איבדה את שיווי המשקל שלה, נפלה ונתלתה על אדן החלון. 

למרבה המזל, שני גברים שעברו באזור שמעו אותה צורחת באימה ורצו לעזרתה. באירוע, שתועד במצלמות אבטחה מחוץ לבניין, ניתן לראות את הגברים נעמדים תחת החלון ומתכוננים לתפוס את הילדה כשתיפול. הם אומנם לא הצליחו לתפוס אותה, אך כן ריככו את נפילתה ובכך הצילו את חייה. כתוצאה מכך, איישה יצאה מהתקרית עם פציעות קלות בלבד. שניות ספורות לאחר הנפילה, האם חזרה, והיא נראת בסוף הסרטון רצה בדאגה לעבר בתה.

הגברים שהצילו את הילדה זוהו בהמשך כטגיר מגומדוב ו-איידמיר, נהגי מוניות שבדיוק היו בדרכם חזרה לעבודה לאחר ארוחת הצהריים. לפי הדיווחים המקומיים, אחד מהם קרע גיד ביד בניסיון לתפוס את הילדה, ששוקלת כ-17 ק"ג. מאז הופץ הסרטון לתקשורת, השניים הוגדרו כגיבורים מקומיים בידי הגולשים, שטענו שצריך לתגמל אותם על מעשיהם.