בין אם נסכים להודות בכך ובין אם לא, לכל אחד מאיתנו יש הרגלים דוחים אותם אנו מנסים לשמור בסוד. זה יכול להיות כמעט כל דבר - כסיסת ציפורניים, פשיטה על המקרר בשעת לילה ואפילו הליכה עם אותם בגדים כמה פעמים לפני שאנו מכבסים אותם. הבעיה בכך, מעבר לזה שהדברים הללו מגעילים, היא שחלקם אף לא בריאים ועלולים לסכן את חיינו.



אם אתם מתקשים להאמין, אתם מוזמנים להכיר גבר (די מוזר) מסין, שלמד זאת לאחרונה בדרך הקשה, לאחר שאושפז לבית חולים בגלל משהו מגעיל שעשה מידי יום. הגבר בן ה- 37, שידוע רק בשם "פאנג", נהג להחליף לבגדים נוחים בסוף כל יום עבודה, וכשהחליף גרביים נהג לקחת את אלו שלבש כל היום ולהריח אותם בהנאה. לאחר תקופה ארוכה שעשה זאת, הוא הובהל לבית החולים ב'נגג'ואו, מחוז פוג'יאן, כשהוא סובל משיעול חריף וכאבים בחזה. 

 
צילום הריאות של פאנג. דרך כלי התקשורת הסיניים
צילום הריאות של פאנג. דרך כלי התקשורת הסיניים
 
על פי דיווח של חדשות Fujian Daily, כשהרופאים שאלו אותו על המנהג המשונה שלו, הוא הודה ש"התמכר להרחת הגרביים שלו". בשל כך ובגלל שכפות רגליו היו נגועות בפטרייה, הוא נשם כל יום נבגים ממנה והזיהום התפשט לראיותיו. לרופאים לא לקח זמן רב לאבחן שהוא סובל מזיהום פטרייתי חריף, שאם אינו מטופל בשלב מוקדם הוא עלול גם להפוך לקטלני. למזלו של פאנג, הוא הגיע בזמן ומגיב טוב לטיפול, והרופאים צופים לו החלמה מהירה.

"גם העובדה שהוא לא ישן הרבה כי הוא מטפל בילד שלו תרמה למצבו והחלישה את המערכת החיסונית שלו", סיפר אחד מרופאיו. ברוב המקרים, זיהום כזה אכן מתפתח אצל אנשים בעלי מערכת חיסונית מוחלשת או כתוצאה ממחלות קודמות או אלרגיה.
 
צילום הריאות של פאנג. דרך כלי התקשורת הסיניים
צילום הריאות של פאנג. דרך כלי התקשורת הסיניים


בעקבות פרסום המקרה הביזארי, גולשים רבים הודו שהם עושים בדיוק אותו דבר מידי יום, וזה כנראה החלק הכי מטריד בכל הסיפור הזה.  הגולשים מיהרו להגיב בנושא והביעו את דאגתם מכך שיקרה להם דבר דומה. "אני מריח את הגרביים שלי כדי לדעת אם הן במצב טוב מספיק כדי ללבוש אותן גם ביום המחרת", כתב גולש אחד שלא אוהב להחליף בגדים. 

אחר כתב: "הו לא! אני כנראה צריך להפסיק להריח את הגרביים שלי", ואחר טען "אני מבטיחה לשים בכביסה את הגרביים כל יום!". כנראה שלחדשות היו גם צד חיובי אם הן גרמו לגולשים לחשוב פעמיים על הרגלי ההיגיינה שלהם. 
 

via GIPHY