בכל גיל אנשים נאלצים להתמודד מידי יום עם הדבר המעצבן הזה שנקרא לקום מוקדם בבוקר. אף אחד לא אוהב את זה, בשום שלב בחיים, אבל אנחנו עושים זאת כי אנחנו מבינים שאין לנו ממש ברירה. כמבוגרים, יש לנו את הקול הפנימי הזה שצועק עלינו לא להבריז ולקום גם כשלא בא לנו. כילדים, הקול הזה נקרא אימא ואבא, ואלו עלולים לעשות לנו בושות אם לא נקשיב להם.

לאחרונה נער בן 14 מגראנד בלאנק, מישיגן, למד זאת בדרך הקשה, לאחר שנאלץ להגיע לבית הספר בניידת משטרה כי לא הקשיב לאמא שלו. הנער, זאקרי טאונס, נהג מידי לילה להישאר ער ולשחק ב"פורטנייט", ובבקרים בגלל שהיה עייף ניסה כל פעם מחדש לנסות להבריז מהלימודים. זה נמשך כך במשך זמן רב, עד שבוקר אחד לאמא שלו נמאס והיא התקשרה לעזרה מהמקור הכי לא צפוי.
 

NBC25: זאקרי טאונס. צילום מסך
NBC25: זאקרי טאונס. צילום מסך



"באתי להעיר אותו, והוא האשים הפעם את אחותו על שלא העירה אותו בזמן, ופשוט נשבר לי", הסבירה אימו קריסטל לחדשות NBC25. "הוא חשב שהוא יוכל פשוט להבריז מבית הספר, אבל אמרתי לו 'לא, היום אתה הולך ללמוד ילד'". היא יצרה קשר עם מרכז השיטור של בית הספר, וביקשה שיבואו לקחת אותו: "התקשרתי לנייד של השוטר והוא הגיע מיד לאסוף אותו. הוא דפק על הדלת ואמר 'אני פה כדי לקחת אותך לבית הספר, אתה נוסע במושב האחורי', ואז הם נסעו". 

זאקרי הודה שידע שהיום הזה יגיע, בגלל שנהג לעשות לאימו בעיות כבר זמן רב: "לא ממש הייתי מופתע כשהשוטר הגיע, היא עושה לי דברים כאלו כל הזמן". לדבריו, אימו כבר אמרה לו פעמים רבות שזה בדיוק מה שיקרה אם הוא ימשיך לעשות לה בעיות בבקרים. "אני די עצלן, לא אשקר. אני אוהב להישאר בבית ולהמשיך לישון", הסביר. "אני מבין עכשיו שלא הייתי צריך לבדוק את גבולות היכולת של אמא שלי, עשיתי אתה זה לפחות 100 פעמים השנה". 

NBC25: קריסטל וזאקרי טאונס. צילום מסך
NBC25: קריסטל וזאקרי טאונס. צילום מסך



כשנשאלה בנושא, קריסטל הסבירה שהיא ממש לא מצטערת על מעשיה: "עשיתי מה שאני צריכה לעשות. אם הייתי צריכה, הייתי עושה זאת שוב ומרגישה ממש טוב לגבי זה. אין לי זמן לזה בבוקר כשהוא לא מתעורר בזמן ומפספס את האוטובוס. הזהרתי אותו שזה מה שיקרה, וזה מה שעשיתי בסוף". לדבריה הבן שלה הוא לא ילד רע, הוא חכם עם לב רחב ואוהב לעזור, הבעיה היחידה שלו היא שהוא אוהב לישון בבוקר. אפשר להבין אותו, לא?