בין אם נסכים להודות בזה ובין אם לא, סקס נמצא במחשבות של כולנו במשך רוב שעות היום. מעל לכל, מה שמעניין רבים בהקשר לזה הוא, כמה סקס אנשים אחרים עושים, עם כמה אנשים, איך ולמה. הבשורות הרעות הן שעוד אין תשובה על כל שאלה שקיימת בנושא, והמידע עליהן עדיין נמצא בהתהוות. החדשות הטובות הן, שכעת בזכות סקר חדש נוכל לפחות לדעת כמה פרטנרים למיטה יש לאנשים סביבנו לפי הגיל שלהם.

בסקר, שנערך על ידי חברת בריאות בריטית בשם euroClinix, נשאלו 2,000 נשים וגברים מכל הגילאים על חיי המין שלהם. מבין כל המשתתפים, התברר שהבייבי בומרס (בני 54-72) היו בעלי כמות הפרטנרים הנמוכה ביותר, כשבממוצע לבני הדור הזה היו סביב ה-10.7 פרטנרים במהלך חייהם. לגברים בגילאים אלו היו יותר פרטנרים (12.9 פרטנרים בממוצע), לעומת הנשים בנות אותו הגיל (7.4). באופן לא מפתיע, לגברים בקרב כל קבוצות הגיל היו יותר פרטנרים מאשר לנשים (או לפחות כך הם טענו). 

זו כמות הפרטנרים שהיו לכם לפי גילכם. אילוסטרציה: פיקסאביי
זו כמות הפרטנרים שהיו לכם לפי גילכם. אילוסטרציה: פיקסאביי


אחת ההפתעות בסקר הייתה שלדור האיקס (בני 38-53) היו יחסית פרטנרים רבים יותר מאשר לצעירים מהם, והממוצע שלהם היה 13.1. גם הפעם לגברים היו יותר פרטנרים (16.1) מאשר לנשים בנות גילן (10.1). עם פיגור קל מאחור היו בני דור המילניום (גילאים 23-37), שבממוצע היו להם 11.6 פרטנרים במהלך חייהם (לנשים היו בממוצע 10.8, ולגברים מאשר 13.4)
דבר נוסף שהפתיע בתוצאות הסקר הוא, שלבני דור ה-Z (אלו שנולדו החל מאמצע שנות ה-90) היה ממוצע גבוה של פרטנרים יחסית לגילם. סך הכל היו להם 5.6 פרטנרים במהלך כל חייהם הקצרים (כשלגברים היו 7.6, ולנשים 2.6). הנתונים האלו מנוגדים למה שטענו חוקרים בשנים האחרונות, שיש מגמת ירידה בקיום יחסי מין בקרב צעירים ובתחלופת בני הזוג שלהם.

בנוסף לכל הממצאים האלו, אחוזים בודדים (4%) אמרו שהיה להם רק פרטנר מיני אחד כל חייהם, ומעטים עוד יותר (2%) טענו שהיו להם עשרות פרטנרים (אפילו 90).