גם מי שמאוד אוהב את הסרטים המצוירים הקלסיים של דיסני, לא יוכל שלא להיות עצוב רק מעצם המחשבה על הסרט "במבי". בעיקר על הסצנה המפורסמת ביותר בסרט, בה צייד הורג את אמו של במבי והוא הופך ליתום. אבל בדיוק בגלל זה, בית משפט במיזורי החליט שזה יהיה מושלם כעונש לצייד איילים, בתקווה שזה יגרום לו לא לחזור שוב על מעשיו לעולם.

הצייד, דייויד ברי ג'וניור, הורשע בצייד לא חוקי של מאות איילים, במה שהוגדר כאחד ממקרי הצייד החמורים ביותר בהיסטוריה של המדינה. כעונש, הוא קיבל שנת מאסר בפועל, במסגרתה ייאלץ גם לצפות שוב ושוב בסרט "במבי". על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, ברי ג'וניור יצפה בסרט החל מה-23 בדצמבר 2018, ולאחר מכן יצטרך לצפות בו לפחות פעם בחודש במשך 12 חודשים. בנוסף לכך, הוא ירצה גם 120 ימי מאסר על החזקה לא חוקית של נשק.

ברי ג'וניור נעצר באוגוסט 2016 יחד עם אביו ושני אחיו, בעקבות טיפ אנונימי שהגיע לידי הרשויות. על פי האישומים נגדם, הם צדו את האיילים כדי לפחלץ את ראשיהם ולהציגם לראווה. מהשלושה נשלל רישיון הציד, אם כי לא ידוע עדיין האם מדובר בשלילה זמנית או שלילה לצמיתות. כמו כן, הם ייאלצו לשלם יחד קנס של 51,000 דולרים ובנוסף ישלמו גם על הוצאות המשפט. על פי רישומי בית המשפט, "ההרשעות נגד ברי ג'וניור הם רק קצה הקרחון ברשימה ארוכה של מעשי צייד לא חוקי שביצע יחד עם שאר בני משפחתו".
 
 דייויד ברי ג'וניור, תמונת מעצר
דייויד ברי ג'וניור, תמונת מעצר


צפו: הסצנה המפורסמת בסרט "במבי", בו אימו נהרגת בידי ציד