אם עדיין לא התחתנתם ואתם מתכננים לעשות זאת יום אחד, מה שלא תעשו - תמיד אבל תמיד תדאגו שיהיה בחתונה שלכם מספיק אוכל. אז נכון, היום הזה אמור להיות סביבכם, הזוג המאושר, והאורחים ודאי ישמחו להגיע ולשמוח בשמחתכם. אבל אם תיקחו להם את האוכל, אתם תגלו במהרה שאורחים רעבים הם אורחים מאוד כועסים ומאוד אלימים.

לאחרונה חתן וכלה מפנג'אב, הודו, נאלצו ללמוד זאת בדרך הקשה, לאחר שמחסור במזון בחתונה שלהם הוביל לקטטה המונית בקרב האורחים. ליתר דיוק, רק הגברים לקחו בה חלק, בעוד הנשים ניסו לעצור בעדם ללא הצלחה רבה. בסרטון מהאירוע, שצילם אחד האורחים, אפשר לראות את הגברים העצבניים זורקים זה על זה כיסאות, צלחות ומגשים. במשך כל הזמן הזה, הנשים צעקו לעברם וניסו למנוע מהם מלהמשיך במעשיהם, אך נכשלו בגדול.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, "האלימות החלה בשל מחסור באוכל, אבל הוחמרה בגלל שהאורחים שתו יותר מידי". במילים אחרות, בר חופשי ומעט מידי אוכל הם שילוב קטלני במיוחד, בייחוד בחתונות. בסוף הסרטון, אפשר לראות את תוצאות הקטטה - חלק מהגברים השיכורים שוכבים על הרצפה מעולפים, אחרים יושבים חסרי הכרה על כיסאות, כשסביבם רסיסי כלים שבורים והמון המון בלגן.