בעוד הסיכוי שתתקלו בדובים שגרים בבקתה ביער ואוכלים דייסה הוא לא גבוה, זה לא נדיר לשמוע על אנשים שהגיעו הביתה ומצאו זרים במיטתם. בבריטניה למשל, אישה מבוגרת שחזרה הביתה נדהמה לגלות שמישהו ישן במיטתה כשהוא מוקף בתכשיטים שלה. היא לא טרחה להעיר אותו, והזעיקה מיד את המשטרה.



כשהשוטרים הגיעו לבית שבבירמינגהם והעירו את הפורץ, הוא הציג עצמו בשם בדוי ואז ברח דרך החלון. למרבה המזל, בזכות המצלמות שנשאו עליהם השוטרים, הם הצליחו לזהות את הפורץ העייף כאדם פרדו בן ה-41, ולכדו אותו שבוע לאחר מכן. באמצעות דגימות דנ"א, התברר גם שפרדו אחראי לשני פשעים נוספים שהתרחשו כשבוע לפני כן.



באחד מהם, פרדו דפק על דלת של קשיש ואמר לו שיש בחוץ חתול שמנסה לאכול את הדגים בבריכת הדגים שלו. כשהקשיש הלך לבדוק את את בריכת הדגים, פרדו נכנס לתוך ביתו ולקח לו את הארנק. הפנסיונר ניסה לעצור בעדו, אך ברדו דחף אותו על הרצפה וברח עם הארנק. במקרה השני, פרדו פרץ לבית של קשיש ואיים עליו שיביא לו את כל הכסף שברשותו, אך כשברח התרשל, והשאיר טביעות אצבעותיו על החלון.
 

על פי ה-Birmingham Mail, סדרת הפשיעות הללו התרחשו בספטמבר אשתקד, אך רק השבוע, לאחר משפט ארוך ומייגע, פרודו הורשע. הוא קיבל עונש מאסר של שמונה שנים ושלושה חודשים על מעשיו.

אדם פרדו. צילום: משטרת בירמינגהם
אדם פרדו. צילום: משטרת בירמינגהם