אם הסרט "שכחו אותי בבית" היה נעשה בימינו, סביר להניח שההורים של קווין מקאליסטר (מקולי קאלקין) היו מואשמים בהזנחה, ולא היינו זוכים לסוף הטוב המוכר לכולנו. הוכחה לכך אפשר לראות במקרה שהתרחש השבוע במונסי, אינדיאנה, במהלכו אם נעצרה כי הותירה את ילדיה בבית ללא השגחה. למרבה האבסורד, אותה עת הילדים צפו בדיוק בסרט ההוליוודי האהוב.



האירוע התרחש בשעות הבוקר המוקדמות, כשהאם, טיילור קמינגס בת ה-25 מיהרה לעבודה, והבינה שאין מי שישמור על בנה החולה בן ה-4. כשהיא לא מוצאת שום פתרון אחר, קמינגס דרשה מבנה בן ה-7 שלא ילך לבית הספר, כדי שישמור על אחיו הקטן. לצערה הרב של האם, אחד השכנים התקשר למשטרה לדווח על כך, וזמן קצר לאחר מכן השוטרים כבר דפקו בדלת.



דודתה של טיילור, מנדי, סיפרה לחדשות WTHR שהאחיין בן השבע התקשר אליה מיד כדי שתבוא. לדבריה, הוא לא פתח לשוטרים את הדלת עד שהגיעה, כי חשב שמדובר באנשים שמתחזים לשוטרים. כמו כן, אימו לימדה אותו לא לפתוח את הדלת לאף אחד. מנדי התבקשה לשמור על שני הילדים עד שקמינגס תשוחרר ממעצר.

טיילור קאמינגס. תמונת מעצר: משטרת מחוז דלוור
טיילור קאמינגס. תמונת מעצר: משטרת מחוז דלוור

 
"היא נסערת ומבינה שמה שעשתה הוא לא בסדר", הסבירה מנדי. "אבל היא עובדת במרכז לנוער במצוקה, ופחדה שאם תיעדר יפטרו אותה". לדבריה, בדרך כלל כשקמינגס צריכה בייביסיטר היא מתקשרת אליה, אבל הפעם חששה להפריע לה כי ידעה שעבדה כל הלילה.

בני משפחתה של קמינגס מקווים שהיא תשוחרר עד חג המולד, וכן שהאישומים נגדה יבוטלו. "היא הבטיחה שזה לא יקרה שוב", הוסיפה מאנדי. על העובדה שהילדים צפו בדיוק ב"שכחו אותי בבית" אמרה: "זה צירוף מקרים מדהים שהם צפו בסרט הזה".