יש אנשים שאוהבים אקשן וסקס, שחושבים שזה יהיה רעיון מצוין לשלב בין השניים, מה שנגמר לרוב בצורה מאוד לא נעימה. בשבוע שעבר למשל, ארבעה חברים מצאו עצמם לכודים במכרה נטוש אליו ירדו לטענתם כדי לעשות סקס. החברים - קיילה וויליאמס, 25, קודי בוורלי, 21, אריקה טרידוואי, 31 ואדי וויליאמס, 43 - נכנסו ללא היתר למכרה רוקהטוס פאוולטון שבמערב וירג'יניה מוקדם יותר החודש.



הם התפצלו לזוגות כדי שתהיה להם פרטיות, אך זמן קצר לאחר מכן הפנסים שלהם כבו והם נלכדו בפנים, בלי יכולת לראות דבר סביבם. יומיים לאחר מכן, אדי הצליח לצאת מהמכרה והבטיח שיזעיק עזרה וכך עשה. אך מאחר שמדובר במכרה ארוך וסבוך, לקח לצוות החילוץ יומיים עד שהצליח לאתר אותם. למרבה המזל, השלושה יצאו ללא פגע.



אבל הדרמה לא הסתיימה בזה. לצערם של כל המעורבים בפרשה. על פי חדשות ABC, השלושה נלקחו לחקירה בחשד להשגת גבול, מאחר שנכנסו למכרה שנסגר ונאטם לפני שנתיים. כמו כן, בגלל עדותו של אדי, הם נחשדו בכך שהגיעו למקום על מנת לגנוב נחושת, אך נכון לעכשיו לא הוגשו נגדם כל אישומים. אדי לעומת זאת מואשם בהשגת גבול ומתן מידע כוזב, ונמצא כעת במנוסה מהרשויות. 

 ABC אריקה טרידוואי לאחר  שחולצה מהמכרה. צילום מסך: חדשות
ABC אריקה טרידוואי לאחר שחולצה מהמכרה. צילום מסך: חדשות
 
לפי גורמים במשטרה, הוא נתן שלוש גרסאות שונות למה שקרה במכרה. לפי אחת מהן, השלושה ירדו למכרה בלעדיו כדי לגנוב נחושת, והוא הזעיק עזרה כשראה שהם לא חוזרים. לפי הגרסה השנייה, הוא טען שגם הוא חיפש נחושת יחד איתם, אך בגרסה השלישית סיפר שהם ירדו כדי לקיים יחסי מין. 

מנגד, וויליאמס, בוורלי וטרידוואי טענו שירדו למכרה אך ורק על מנת לעשות סקס. "לקחנו איתנו שתי נשים למכרה. באמת נראה למישהו שרצינו לחפש נחושת?", סיפר בוורלי לחדשות WSAZ-TV. "רק רצינו להתנסות, חשבנו שיהיה כיף". הוא הוסיף ששמר על הנשים כי היו בפאניקה מוחלטת במהלך כל שהותם המכרה.
 
קודי וויליאמס. צילום מסך
קודי וויליאמס. צילום מסך


 קיילה וויליאמס, קודי בוורלי ואריקה טרידוואי לאחר חילוצם מהמכרה