אם אתם חוששים לבקש עזרה כשאתם לא יודעים את הדרך, התמקדות ביתרונות שבכך בטוח תעזור לכם להתגבר על זה. נתחיל בזה שאם אתם מבקשים הוראות הכוונה אתם חוסכים לעצמכם הרבה שיטוטים מיותרים, תסכול וזמן. מעבר לכך, יתכן שזה אפילו ישתלם לכם כלכלית, ויגרום לכך ש"ייפול" עליכם כסף בנסיבות בלתי צפויות.



זה נשמע מאוד הזוי, אבל זה בדיוק מה שקרה לג'ורג'ינה הופר, מקרוליינה הצפונית, שזכתה במקרה בלוטו כשהלכה לאיבוד. הופר, תושבת העיר שלבי, סיפרה שיצאה מהבית בערב חג המולד כדי לתרום אוכל לכנסיה. בדרך חזרה, היא החליטה שתעצור לאסוף גריל שהזמינה מאחת החנויות, כשהבינה לפתע שאין לה מושג לאן היא נוסעת.

היא לא היססה, ונכנסה לסופר מארקט שראתה בדרך כדי לבקש הוראות הגעה, ובעודה עושה זאת החליטה שתנצל את ההזדמנות וקנתה כרטיס לוטו. זו התבררה במהרה כהחלטה הטובה ביותר שלה באותו היום - שכן היא זכתה ב-141,000 דולרים (200,000 לפני הורדת מס). 

"כשראיתי את המספרים בכרטיס, לא האמנתי שבאמת זכיתי. מדובר בברכה בלתי צפויה", אמרה הופר בהצרה רשמית לחברת הלוטו של קרוליינה הצפונית. "לא ניסיתי לזכות באותו היום, יצאתי כדי לעזור לאנשים". היא הגיעה למרכז הלוטו במהלך סוף השבוע כדי לאסוף את הפרס, ומתכננת לקנות באמצעות הכסף בית חדש.

via GIPHY