אומרים שכדאי לנסות כל יום משהו חדש, אבל כנראה שלעלות על מתקני שעשועים מפחידים זה לא משהו שמתאים לכל אחד. איך תדעו אם זה מתאים לכם או לא? ובכן, אין דרך טובה יותר מאשר לנסות. לאחרונה צעיר אמריקאי עשה בדיוק את זה ועלה על מתקן בשם סלינגשוט - כדור פלדה שמעיף אנשים באוויר בעוצמה אדירה, בדומה למתקן באילת. כשהוא שב להכרה לאחר החוויה האיומה, הוא כמובן מיד התחרט על זה.

אם לא די בכך, כל האירוע המביך הזה גם תועד והועלה לרשתות החברתיות, וכבר הספיק להצחיק מיליוני גולשים. כפי שניתן לראות מהסרטון, הצעיר עולה למתקן יחד עם ידידה, ואומר בצחוק מילות פרידה למקרה שלא יצא מזה: "אמא ואבא אני אוהב אתכם, ואם אמות היום תדעו שאני אסיר תודה על הכל". שניות לאחר מכן, המתקן מתחיל לפעול והצעיר מאבד את הכרתו שוב ושוב, כשבין התעלפות אחת לשנייה הוא צורח וקורא לאמו ללא הפסקה.

כשהחוויה המדהימה נגמרת, הצעיר מתאושש ושואל את ידידתו אם איבד את ההכרה, ולא מאמין לה כשהיא אומרת שכן: "התעלפתי? את משקרת לי, תפסיקי". הסרטון מסתיים בזה שהוא אומר שזה היה כלום בשבילו וש"זה לא היה כל כך מפחיד".

כמובן שברגע שהסרטון פורסם רבים מיהרו להגיב ולהגיד מה הם חושבים על כל הסיפור הזה.





"כשהוא מתעלף זה נראה כאילו הוא אחוז דיבוק", כתב אחד הגולשים.





גולש נוסף ציטט את השיר המפורסם של סיימון וגרפונקל, sound of silence, תוך שהוא מצרף צילום מתוך הסרטון.







גולשת אחת הודתה ש"הייתי מתעלפת ברגע שמישהו היה מציע לי לעלות על המתקן".




"למה תמיד הגברים הם אלו שמתעלפים", תהתה גולשת נוספת.



היו מי שתהו אם מדובר בהתנהגות אותנטית או שאולי הצעיר זייף את ההתעלפויות שלו. על כך רבים שכבר עלו למתקן מיהרו להגיב, וטענו שעברו חוויות דומות. אבל תמיד יש סיכוי שהוא לא באמת איבד את ההכרה מפחד, אלא פשוט באמת נכנס בו שד, לא?