למרות שאנחנו משתמשים בטלפונים חכמים, נראה שאין דבר שיוכל למנוע מאיתנו להתקשר מידי פעם למספר הלא נכון. למעשה, אפילו בחלל, שם עומדים לרשות האסטרונאוטים האמצעים המתקדמים בעולם, טעויות כאלו עדיין קורות מדי פעם. הבעיה היא, שבעוד בכדור הארץ זה יכול לגרום רק למבוכה, בחלל זה עלול לעורר בהלה רצינית.

על כך יוכל העיד האסטרונאוט ההולנדי לשעבר אנדרה קויפרס, שבטעות חייג למספר הלא נכון והכניס את מרכז החלל שלו לפאניקה. בראיון לתכנית רדיו מקומית, הוא הסביר שעמד להתקשר למרכז החלל ג'ונסון, ביוסטון טקסס, מה שאומר שהיה עליו לחייג 9011. אותה עת הוא היה במשימה בתחנת החלל הבינלאומית, שהיא תחנת מחקר המקיפה את כדור הארץ. אך העדר כוח הכבידה הקשה עליו לחייג כראוי וגרם לו לפספס את האפס.

אבל לקופירס בן ה-60 לא היה מושג בכלל שטעה, שכן בצד השני לא היה מענה. הוא הבין מה קרה רק בבוקר המחרת, כשקיבל מייל ממרכז החירום ביוסטון בו נכתב: "התקשרת למשטרה?". בהמשך, נאמר לו שבמהלך הלילה תחנת החלל קיבלה התראה על כך שהתקשר למשטרה ואנשי הצוות היו בפאניקה מוחלטת. הם מיהרו לחדר הבקרה בו התקבלה האות על השיחה, אך לא מצאו שם אף אחד.

"עשיתי טעות", הודה קויפרס, שעבד עבור סוכנות החלל האירופאית, והוסיף בצחוק ש"האמת קצת התאכזבתי שהם לא באו", כשהוא מתכוון לצוות החירום של מרכז החלל. קויפרס, ששהה בחלל 204 ימים וביצע שתי משימות, הסביר שמדי פעם הוא נוהג להתקשר לאנשים בכדור הארץ, דבר שאפשרי בכ-70% מהזמן. הבעיה היחידה? הדיליי האדיר בשיחות: "לפעמים אנשים היו פשוט מנתקים לי בפרצוף כי הם לא שמעו אותי מדבר הרבה זמן. כדי להתגבר על זה, הייתי מתחיל את השיחה ברגע שסיימתי לחייג את הספרה האחרונה".