בכל הקשור למשפחה, נראה שאין הרבה הבדל בינינו לבין בעלי החיים, וגם אצלם יש הבדל בין ההתנהלות שלהם בפומבי להתנהלות שלהם בבית. קחו לדוגמה את האריה, הוא אולי מלך הג'ונגל כשהוא מחפש טרף או מנהיג את העדר, אבל כשהוא בבית הוא קודם כל הורה שצריך לדאוג לצאצאים שלו, גם אם הם ממש מעצבנים.

על כך יוכל להעיד אריה מהפארק הלאומי אטושה, נמיביה, שבסך הכל רצה לנוח בשעות הבוקר המוקדמות, אבל לגור שלו היו תכניות אחרות עבורו. בתיעוד משעשע מהאירוע, אפשר לראות את הגור הקטן רץ לאבא אריה כדי שישחק איתו, אך זה מיד שואג עליו שיתרחק. הגור לא מתרגש מכך, ולמרות שאביו חושף שיניים בזעם הוא מטפס עליו כמו היה מתקן בפארק שעשועים. כשהוא מתחכך ברעמו שלו, האריה כבר כל כך מעוצבן והוא נותן לו ביס אזהרה עדין. ומה עושה הגור בתגובה? כמובן ממשיך להציק, ונותן לאבא שלו כאפות.

ג'ייסון קנדום, צלם מקומי שתיעד את האירוע, סיפר שהוא תמיד דואג לא להפריע לבעלי החיים ולא להתערב במתרחש. "אני תמיד מנסה לכבד את הטבע ואת בעלי החיים שבו. אני לא מציק להם או רודף אחריהם", הסביר. "אני רואה אנשים שמשתמשים ברחפנים ולדעתי זה לא בסדר. עם רחפנים אתה מקבל צילומים שלהם כשהם חשים מאוימים".



פה תוכלו לראות אותו מציק גם לאמא, שלא מתרשמת יותר מידי וממשיכה בשלה