בדומה לנו בני האדם, גם בעלי החיים נוטים להלחם על בחירת לבם, והם לא יפחדו לעשות זאת עד זוב דם. אבל בניגוד אלינו, אצלם זה נעשה מסיבות הישרדותיות על מנת להתרבות, ובדרך כלל זה קורה כשאין מספיק נקבות בנמצא. דוגמה למאבק כזה על נקבה תועד לאחרונה בקרב צ'יטות בדרום אפריקה, וכבר הספיק להדהים המוני גולשים בעולם.



בסרטון, שצולם בשמורת טבע במדבר קלהארי, אפשר לראות שני צ'יטות ממין זכר נלחמים זה בזה מי יזדווג ראשון עם הנקבה. בעודם רבים, קשה לפספס את העובדה שהצ'יטה ממש לא מתלהבת מהניסיון הזה ומנסה לברוח, אך ללא הצלחה. הסרטון נגמר בכך כשכל אחד מהם מצליח להזדווג איתה בתורו, בתקווה שאחד מהם יצליח להעביר את הגנים שלו הלאה.


 
מה שכנראה הפך את הסרטון לוויראלי הוא העובדה שהצ'יטות נראות כאילו הן עושות סקס בשלישיה, מה שאולי לא כל כך רחוק מהאמת. כמו כן, זה גם מאוד נדיר לראות צ'יטות מזדווגות, שכן הן נוטות להסתתר כשהן עושות את זה. "כשהם סיימו הם התחבאו בתוך השיחים, שכן צ'יטות ידועות כמאוד ביישניות כשהן מזדווגות ולא רוצות שיטרידו אותן. צריך לכבד את זה", סיפר חואן ואנטר שצילם את המקרה לחדשות Latestsightings.com. 
 

הוא הודה שבגלל שהאירוע כל כך נדיר, הוא לא היה בטוח בכלל מההוא רואה בהתחלה: "כשהגענו למקום שמענו יללות וחשבנו שהצ'יטות רבות, אבל אז הבנו שאלו שני זכרים עם נקבה אחת, כשכל אחד מהם מנסה להזדווג איתה באותו הזמן".



באופן לא מפתיע הסרטון גרר אחריו תגובות רבות בקרב גולשים משועשעים. "לא ידעתי שצ'יטות בקטע של שלישיה", כתב אחד, ואחר הוסיף ש"הצ'יטות יריבו ביניהן על משמורת על הגורים וזכויות ביקורים. אבל מי האבא האמיתי?".



מלבד האקט עצמו, מה שמשך את תשומת לבם של הגולשים היו הג'ירפות שהחלו להתאסף במקום, וממש נראה שהן באו לצפות במתרחש. "אני אוהבת את העובדה שהג'ירפות מאחור מנסות להציץ", כתבה גולשת אחת, ואחר כתב ש"זה פורנו בשידור חי מבחינת הג'ירפות". גולש נוסף כתב: "הג'ירפות נהנו מהנוף".