קומדיות רומנטיות יכולות להיות מאוד מעיקות, אבל הן לפחות עושות דבר אחד נכון - מלמדות אנשים על ההבדל הדק אך המשמעותי בין חיזור להטרדה. למרבה הצער יש אנשים שכנראה לא צפו בהן מעולם, למשל כמו האישה הזו מפילדלפיה, פנסילבניה, שחשבה שאם תהפוך לסטוקרית תזכה בבכיר ליבה. אבל זה לא החלק הכי מוזר בסיפור, שכן מסתבר שהאישה, אשלי קיסטר בת ה-27, התאהבה בשוטר שעצר אותה ולא הסכימה לקבל "לא" כתשובה.

במשך שנה שלמה, מאז מעצרה, קיסטר נהגה להטריד את השוטר תוך שהיא שולחת לו הודעות בעלות תוכן מיני דרך הרשתות החברתיות, ומתקשרת למוקד החירום רק כדי שתוכל לדבר איתו. אך השבוע ההטרדה הגיעה לשיא חדש, כשהאישה המאוהבת פרצה לתחנת המשטרה בה עובד השוטר, בתקווה שיבוא לעצור אותה שוב.

בסרטון מהאירוע, שתועד במצלמות אבטחה, היא נראית משתמשת בפח בדלי סיגריות כדי לנפץ את דלת הזכוכית של תחנת משטרת ווסט ויומינג. בעודה בפנים, היא חיטטה בארונות המסמכים. לפי מפקד משטרת ווסט וויומינג, קרטיס נוסארה, האישה התקשרה למוקד החירום לפני הפריצה, סביב אחת בלילה, וביקשה ששוטרים יגיעו למקום. 
  


היא אפילו חיכתה ברכב עד שהם הגיעו, אך כשהבינה שבחיר ליבה לא ביניהם, תקפה אחד מהם וניסתה להכות אותו. היא נלקחה למעצר, ומוחזקת כעת בערבות של 50,000 דולרים. לדבריו של נוסארה, הפריצה מתווספת לחקירה שכבר מתנהלת נגדה בימים אלו. כעת, פרט להטרדה, היא מואשמת גם בתקיפת שוטר, ונדליזם, פריצה ושוטטות בשעת לילה.

נוסארה הוסיף שקיסטר פעלה בניגוד להסכם ביניהם, עליו חתמה מוקדם יותר באותו היום, ובו "הבטיחה שלא תנסה ליצור יותר קשר עם השוטר". הוא הוסיף שקיסטר "רצתה לנהל עם השוטר מערכת יחסים ושלחה לו 20 הודעות מיניות מידי יום".