בעיקר בחורף, יש לנו נטייה להתנהג כאילו אנחנו עשויים מסוכר, ואנחנו מנסים להימנע מהרטבות כאילו חיינו תלויים בזה. כמובן שברוב המקרים זה לא ממש מצליח, ואם הצלחנו להשיג מטרייה שלא מתפרקת ברוח, במהרה נמצא את עצמנו דורכים בשלולית או חוטפים שפריץ קפוא ממכונית חולפת.

סרטון שממחיש את המאבק החורפי הזה במדויק הפך לאחרונה לוויראלי ברשתות החברתיות והטריד גולשים רבים, אם כי בגלל סיבות פחות צפויות. בסרטון, שצולם בעיירה נלטומה, צ'ילה, נראה נער צעיר נצמד לגדר והולך לאורכה באיטיות, בניסיון נואש לא להירטב מהשלולית הגדולה תחתיו. משום מה, העובדה שזה גורם לו להירטב עוד יותר בגשם לא ממש מפריעה לו, והוא ממשיך להיצמד לגדר וללכת עליה בנחישות רבה.
 
הוא מצליח במשימה במשך זמן מה, עד שלפתע מכונית חולפת משפריצה עליו כמות מים שתספיק כדי להעלות את מפלס הכינרת לשלוש השנים הקרובות. הסרטון מסתיים בזה שרואים את הנער ממשיך ללכת לאורך הגדר למרות שהוא רטוב עד העצם, בעוד המכונית נוסעת משם כאילו כלום לא קרה.

הסרטון עורר גל של הזדהות עם הנער, הן בשל הנחישות שלו לא להירטב והן בשל הכישלון שלו במשימה. לצד זאת, גולשים רבים הוטרדו מכך שמישהו צילם את הנער במקום ללכת לעזור לו. אחרים טענו שמדובר במאמץ ממש מוגזם מצדו, נוכח העובדה שזה רק גרם לו להירטב עוד יותר בגשם. התגובה שאולי הטרידה יותר מכל הייתה של גולש שטען ש"יש נהגים שעושים את זה בכוונה", סתם בשביל הכיף.