אומרים שאהבה היא עיוורת, אבל אם לשפוט לפי המקרה הבא נראה שהיא גם קצת סתומה. לפי הדיווחים בכלי התקשורת ברוסיה, גבר צעיר בשם שאקור הציע נישואים לחברתו בבית המשפט, לאחר שזו דקרה אותו 13 פעמים. בשל מעשיה, הוא הגיע לבית חולים במצב קשה כשהוא פצוע בכל גופו, ונאלץ לשהות שם שלושה שבועות.

במהלך משפט שהתנהל נגד בת הזוג בעיר ניז'נקמסק השבוע, התובע טען שחייו של שאקור ניצלו רק כי הצליח לברוח לפני שזו חיסלה אותו לחלוטין. בשל חומרת המעשים שלה, הוא ביקש מהשופט לגזור עליה לפחות שש שנות מאסר בפועל. מנגד, האישה הודתה במעשיה אך הכחישה שניסתה לרצוח את שאקור, והסבירה שהייתה פשוט מאוד שיכורה.

אך לפני שהשופט הספיק לתת את גזר הדין, שאקור הפתיע את כולם כשהציע לפתע לבת זוגו להתחתן איתו. כמו כן, הוא התחנן בפני השופט וביקש שלא ישלח את האישה לכלא, וייתן להם לקבוע מועד לחתונה שלהם. בשל המהלך הלא צפוי הזה, השופט דחה את החלטתו עד לדיון הבא.
הציע לחברתו נישואים בטעות בגלל השפעת תרופות. אילוסטרציה: אינגאימג
הציע לחברתו נישואים בטעות בגלל השפעת תרופות. אילוסטרציה: אינגאימג


עד שנגלה מה עלה בגורל הזוג המוזר הזה, הנה עוד הצעת נישואין ביזרית שהתרחשה לאחרונה, הפעם בניגוד להצעה הקודמת, זו התרחשה לגמרי בטעות או לפחות כך טען מי שעומד מאחוריה. בפוסט סהרורי שהעלה גולש אלמוני לאתר Reditt, הוא סיפר על פאדיחה שקרתה לו כשהיה תחת השפעה של כדורי שינה. 
 
לדבריו, הוא התקשה להירדם, לכן לקח 40 מ"ג של תרופת אמביאן (תרופה שמיועדת לטיפול בנדודי שינה) - מינון גבוה פי ארבעה מזה המומלץ. למזלו הרב, זה לא גרם לו להגיע למיון, אבל הוא כן עשה שטות נוראית בגלל המינון הגבוה. "הייתה לי טבעת אירוסין במגירה שלי. התעוררתי וראיתי את החברה שלי עונדת אותה על האצבע. היא הסבירה לי מה קרה", כתב הגולש האלמוני. "הייתי המום כי לא זכרתי דבר ממה שקרה".
 
אם זה לא גרוע מספיק, הוא גילה גם שההצעה הפכה פומבית, לאחר שהוא עדכן את הסטטוס שלו פבייסבוק ל"מאורס" וקיבל על זה המון לייקים. "תכננתי להציע לה נישואין רק בעוד שנה וחצי, ותכננתי גם לקנות לה טבעת טובה יותר", הוא הסביר. "אבל התרופה האיצה את התהליך הזה". למרבה הצער, הוא לא סיפר איך חברתו הגיבה כשהוא אמר לה שהוא לא מוכן להתארס. או שאולי בכלל הוא לא אמר לה, והחליט לזרום עם זה?