למצוא אהבה זה אף פעם לא קל, בעיקר אם אתה האדם הכי גבוה במדינה שלך וכמעט בעולם כולו. על כך יוכל להעיד זיאד ראשיד בן ה-23, מפקיסטן, שבגובה של 2.44 מטרים מרגיש כמו גוליבר בארץ הגמדים, ורק מחפש מישהי שלא תגיע לו עד הפופיק. הוא חשף לאחרונה לכלי תקשורת מקומי את 


הקושי שלו למצוא בת זוג, בשל ממדיו הלא שגרתיים.



היחידה שאולי תתאים היא האישה הכי גבוהה בפקיסטן, וזו למרבה הצער עוד לא נמצאה. "לא הצלחתי למצוא שותפה לחיים עד כה. אני לא מוצא מישהי גבוהה מספיק, זה כמעט בלתי אפשרי", סיפר ראשיד, "גם המשפחה שלי לא המצליחה למצוא לי מישהי. הם עברו בין משפחות רבות, אך אף אחת מהנשים לא התאימה". 



מחפש אישה גבוהה שתאהב אותו. צילום: יוטיוב
מחפש אישה גבוהה שתאהב אותו. צילום: יוטיוב



מעבר לקושי במציאת אהבה, גם למצוא בגדים שיתאימו למידותיו של ראשיד זו ממש לא משימה קלה: "אין בגדים במידה שלי בחנויות. אני הולך לחייט בשביל זה, ואת הנעליים אני מזמין מהעיר קראצ'י". ואם אתם חושבים שלכם אין מקום לרגליים בתחבורה הציבורית, אתם יכולים לנחש איך מרגיש ראשיד. "אני לא יכול לנסוע באוטובוסים, אין מספיק מקום לרגליים שלי", הסביר. בשל גובהו הוא גם לא מצליח למצוא עבודה, אבל מקווה שהממשל המקומי יראה את הייחודיות שלו ויעזור לו למצוא מקום מתאים.
 
אולי מה שמפתיע יותר מכל בסיפור שלו הוא, שראשיד היה ילד נורמטיבי לחלוטין מבחינת גודלו, אך כל זה השתנה בגיל עשר. "פתאום התחלתי לגבוה המון, והרגשתי חולשה רבה בגלל זה", הסביר. הרופאים, שלא נתקלו מבקרים כאלו לפני כן, לא ממש ידעו מה מקור החולשה או הצמיחה הפתאומית, ורק המליצו לו לאכול תזונה עשירה בסידן. זה כאמור לא עזר, ולדבריו "תוך שנה הפכתי כבר לאדם הכי גבוה במשפחה שלי".
 
צריך ללכת לחייט כדי שיתפור לו בגדים במידותיו. צילום: יוטיוב
צריך ללכת לחייט כדי שיתפור לו בגדים במידותיו. צילום: יוטיוב

 
למרות הקשיים, ראשיד מצליח לראות את הצדדים החיוביים בכך שהוא גבוה יותר מרוב בני האדם. לדבריו, הוא הפך לסלב מקומי בעירו מולטאן והוא זוכה לאהדה רבה. "למרות הבעיות אני מרגיש מאוד גאה בגובה שלי, זה גורם לי לחוש טוב שאני שונה מאחרים", הסביר ראשיד, "זה מסב לי אושר שבגלל הגובה שלי הרבה אנשים רוצים להצטלם איתי. אני מקבל המון אהבה והמון תשומת לב מאנשים וזה גורם לי להרגיש טוב".
 
אך אם ראשיד נראה לכם גבוה, כנראה שלא שמעתם על הגבר הגובה בעולם, סולטאן קוסן מטורקיה, שמתנשא לגובה של 2.51 מטרים. אך אפילו הוא מצא אישה שתאהב אותו, והיא בגובה די נמוך לעומתו (1.73), כך שלראשיד בטוח יש עוד סיכוי למצוא אהבה.