הסיוט של כל בעל כלבים התגשם לאחרונה עבור משפחה מקנזס, אך לשמחתם הם זכו לסוף הכי חמוד שיש. הכל החל לילה אחד כאשר בו, כלב לברדור שחור, ביקש לצאת החוצה לעשות את ענייניו. אם המשפחה, לורה קרייר, פתחה לו את הדלת כפי שעשתה פעמים רבות בעבר וחיכתה שיבקש להיכנס, אך זה מעולם לא קרה.



כשהשעות עברו ובו לא חזר, לורה, בעלה קייל והילדים החלו לדאוג ויצאו לחפש אחריו, אך לא היה לו כל זכר. "חיפשנו אחריו בכל מקום אבל לא הצלחנו למצוא אותו. החלטנו לחזור הביתה ולחכת שיחזור, אבל זה לא קרה", סיפר קייל קרייר לחדשות "the dodo". "גם כשיצאתי שוב בבוקר לחפש אותו הוא לא היה בשום מקום".


לאחר שאיבדו כמעט כל תקווה שבו יחזור, מישהו סיפר להם שהוא ראה כלב שדומה לו במרחק 10 קילומטרים מביתם. "התקשרו לאשתי, אמרו לה שראו לברדור שחור, כלב לבן ועז משוטטים יחד", הסביר קייל. " כשאשתי סיפרה לי על זה ישר ידעתי שזה בו ויצאתי מיד מהעבודה. כשהגעתי לשם, ראיתי את החבורה בשדה לצד הכביש".
  
בו חזר הביתה עם חברים. צילום: פייסבוק
בו חזר הביתה עם חברים. צילום: פייסבוק


סרטון מהאיחוד המרגש עם בו כבר הספיק לכבוש את לב הגולשים, בייחוד לאחר שהבינו מי מגיע בעקבותיו. בתיעוד, נראה בו רץ לעבר המשפחה כשבעקבותיו יש כלב נוסף ועז. הוא נכנס מיד לרכב המשפחה, ובטבעיות רבה נכנסים גם חבריו החדשים. קייל סיפר שהם לקחו את השלושה הביתה כי הם נראו כל כך שמחים יחד. 

אומנם כמה ימים לאחר מכן נמצאו הבעלים של העז והכלב, אך מאחר והם גרים בקרבת מקום השלושה יוכלו להמשיך להשתובב יחד. "זה מסוג הסיפורים שאתה מספר למשפחה וחברים והם לא מאמינים לך", הסביר קייל. "אבל אז הם רואים את הסרטון ומבינים שזה באמת קרה". לדבריו, בו הוא "כלב משוגע, מלא באנרגיות ותמיד זומם משהו", מה שלא מפריע לו להיות " ממש חמוד ומתוק".
 
בו וחבריו. צילום: פייסבוק
בו וחבריו. צילום: פייסבוק


בו. צילום: פייסבוק
בו. צילום: פייסבוק