עד לא זמן חתונות היו מיועדות לבני אדם בלבד, אבל בשנים האחרונות נראה שיותר ויותר אנשים בוחרים להתחתן עם כל דבר אחר - עצמים דוממים, רוחות רפאים, צמחים ואפילו עם עצמם. האחרונה ברשימה הזו היא פסקל פאולי סאליק, מאקסטר, אנגליה, שהתארסה לשמיכה שלה ומזמינה את כולם לחתונה של השתיים.


למי שתהה, סאליק בת ה- 49 היא לא פסיכית, אלא אמנית ואקסיביזיוניסטית, והאירוע שיצרה הוא שילוב בין חתונה לבין תערוכת אומנות ייחודית. היא בחרה דווקא בשמיכה שלה כי היא אוהבת לישון, מתה על המיטה שלה וכמובן ממש נהנית להתכרבל תחת השמיכה. "הקשר עם השמיכה שלי הוא הארוך, החזק והאינטימי ביותר שהיה לי. היא תמיד הייתה שם בשבילי וחיבקה אותי", הסבירה סאליק.

"אני כל כך אוהבת את השמיכה שלי, בגלל זה אני רוצה להזמין אנשים שיהיו עדים לאיחוד שלי עם הפרטנרית הכי חשובה בחיי". בעודה אומרת זאת, לסאליק יש בן זוג אמיתי בשם ג'ון, ונוכל רק לקוות שהוא לא נעלב מכך שהיא בחרה בשמיכה על פניו. 
 

 פסקל פאולי סאליק. צילום: פייסבוק
פסקל פאולי סאליק. צילום: פייסבוק



היא הוסיפה שהאירוע יכלול "מוזיקה, טקס נישואים, צחוקים ובידור". כמו כן, יהיה גם אפטר פארטי עם ריקודים וכמובן גם עוגה. בהתאם למעמד, החתונה האמנותית תערך בגלריה לאומנות מול משפחה, חברים וכל מי שרק ירצה להגיע. הדרישה היחידה? האורחים צריכים להגיע לבושים בהתאם, כלומר בפיג'מות ונעלי בית, והם מוזמנים גם להביא שמיכה ובובות פרוותיות.

גם הכלה כמובן תלבש בבגדי שינה - כתונת לילה, חלוק ונעלי בית פרוותיים. באשר לשמיכה, סאליק סרבה לגלות מה היא תלבש ואמרה שזו הפתעה. "זו החתונה הכי אקסטרימית שראיתי עד כה. אני שמחה להיות מעורבת", אמרה אנה אנה פיצג'רלד, בעלת הגלריה בה תערך החתונה. מאחר וזה נעשה בסמוך ל"וולנטיינס דיי", היא מקווה שזה יעודד וישמח רווקים, שנוטים להרגיש ממש לבד בחג הזה.

מתחתנת עם השמיכה שלה וכולם מוזמנים. צילום: פייסבוק/פסקל פאולי סאליק
מתחתנת עם השמיכה שלה וכולם מוזמנים. צילום: פייסבוק/פסקל פאולי סאליק



סאליק וארוסתה. צילום: פייסבוק/פסקל פאולי סאליק
סאליק וארוסתה. צילום: פייסבוק/פסקל פאולי סאליק