למרות שזה מביך אנשים לדבר על זה, בפועל יש רבים שנלחצים מסקס, והסיבות לכך הן רבות ומגוונות. אחת מהן, שרבים ודאי יזדהו איתה, היא הפחד שלא יצליחו לגרום לבני או בנות הזוג להגיע לאורגזמה, או שהם בעצמם לא יצליחו בכך. דווקא בגלל זה, מעניין לשמוע גם על אנשים שיש להם חיי מין נטולי אורגזמות והם חיים עם זה לגמרי בשלום.



זה אומנם נשמע מאוד מוזר, אבל זה קורה ללא מעט אנשים, בעיקר לנשים, אחת מהן היא ליבי גייטס בת ה-27 מסאות'המפטון, בריטניה. למרות שיצא לה לעשות סקס לא מעט פעמים ועם הרבה פרטנרים, ועל אף שהיא מאוד נהנתה, היא מעולם לא חוותה אורגזמה. לדבריה, הפעם הראשונה שלה הייתה בגיל 17, וכמו שקורה לרבים זו לא הייתה התנסות מלהיבה במיוחד. "זה לא היה משהו מיוחד ולא נהניתי אך לא הופתעתי, למי זה כן קורה בפעם הראשונה?", סיפרה ליבי לס"אן" הבריטי.

ליבי גייטס. צילום מסך
ליבי גייטס. צילום מסך

 
מעבר להתנסות ראשונה פושרת, כנערה, אנשים סביבה לא ממש דיברו על סקס, כך שעד גיל 20 היא לא ידעה שאפשר ליהנות ממנו: "גם כשהלכתי לקולג' לא היו דיבורים על מה שקורה בחדר המיטות. בזמנו, גם רוב הגברים שיצאתי איתם לא ידעו מה עושה לי את זה, והיו מזועזעים אם הייתי מנסה לדבר איתם על זה".
 
כך היא העבירה את השנים בלי לדעת שיש אנשים שחווים אורגזמות ועוד על בסיס קבוע, עד שהגיע יום אחד ששינה את חייה לעד. "לא הבנתי שהעובדה שאין לי אורגזמות היא לא נורמלית", הסבירה ליבי. "רק אחרי שדיברתי עם אחותי הגדולה הבנתי שזה שונה. יום אחד היא שאלה אותי 'את מכירה את הרגע הזה שאת חווה אורגזמה' ואמרתי לה שלא".
 
ליבי גייטס. צילום מסך
ליבי גייטס. צילום מסך


אחרי השיחה עם אחותה ליבי מאוד דאגה, והחליטה לעשות שינוי קיצוני בחיי המין שלה: "ניסיתי לצאת עם גברים מבוגרים יותר. פתאום התחלתי לצאת עם המון גברים וחיי המין שלי הפכו ממש לוהטים". היא עדיין לא חוותה אורגזמה, אבל בסך הכל מאוד נהנתה מהאקט עצמו. לדבריה, היא התחילה להעז לדבר על זה עם יותר ויותר אנשים, וכולם הביעו עניין בחיי המין שלה וניסו לעזור: "חברים שלי, בני הזוג שלי, אחותי ואפילו הקולגות שלי נורא נהנים
לדבר על חיי המין שלי".

אבל זה לא הסתכם בדיבורים, ורבים מהם גם קנו לה כמה מתנות בתקווה שהן יעזרו לה. "כמות האנשים שקנו לי ויברטור היא מגוחכת. יש לי כבר 12 ויברטורים בבית, רובם לא פתחתי עוד", הסבירה ליבי. "כולם ממש רוצים שתהיה לי כבר אורגזמה, אבל אני בדרך כלל לא מענגת את עצמי".
ליבי גייטס. צילום מסך
ליבי גייטס. צילום מסך


מעל לכל, אחד הדברים שהכי מרגיזים אותה הוא הדרך שבא גברים שיוצאים איתה מגיבים לכך שלא חוותה אורגזמה: "זה רק גורם להם לראות בי אתגר, מטלה. הם מתנהגים כאילו הם מתים להיות הראשונים שיצליחו לכבוש אותי, כאילו אני האוורסט המיני שלהם". ככלל, הרבה אנשים אומרים לה שהיא כנראה לא עושה סקס נכון ולא ממש טובה במיטה, ולכן היא נמצאת במצב כזה. על כך היא עונה: "הם טועים, יש לי חיי מי מדהימים, אני יודעת מה אני עושה ואני מאוד נהנת. עשיתי את זה עם הרבה גברים, חיי המין שלי כל כך עשרים וצבעוניים".

נכן לעכשיו, היא נמצאת במערכת יחסים יציבה, ובן הזוג שלה לא הופך אובססיבי בניסיונות לגרום לה להגיע לאורגזמה: "אני מרגישה מאוד בנוח עם זה שאני לא חווה אורגזמה, ואין לי שום כוונה ללכת לרופא לגבי זה".

ליבי גייטס. צילום מסך
ליבי גייטס. צילום מסך