אם אתם חושבים שלראות את הסטוץ שלכם בבוקר שאחרי זה נורא, דמיינו לעצמכם שהייתם מגלים שתאלצו לראות אותו למשך שארית חייכם. הזוי ככל שזה נשמע, זה בדיוק מה שקרה לאישה מאוסטרליה, לאחר שגילתה שהפרטנר החד פעמי שלה הוא אחיו התאום של בעלה. למי שתוהה היא לא בגדה בו, אלא פגשה אותו במסיבת יום הולדת של חבר משותף לפני שהכירה את הבעל.

בסוף המסיבה היא הזמינה אותו אליה הביתה, הם עשו סקס סוער כל הלילה ונפרדו בבוקר המחרת, במחשבה שלא יפגשו יותר לעולם. אבל שנה לאחר מכן, האישה ראתה אותו בטינדר, יצרה איתו קשר והשניים יצאו לדייט. עוד מן ההתחלה היא שמה לב שהוא אומנם נראה כמו הסטוץ שלה, אבל שונה ממנו לחלוטין באופיו - הוא היה מאוד נינוח ומוחצן, בעוד הסטוץ היה מאוד ביישן.

"כששאלתי אותו על משפחתו, דני סיפר שיש לו אח תאום. באותו הרגע הכל נהיה ברור - שכבתי עם אח שלו טום", כתבה האישה האלמונית בפוסט באתר Whimn. מאחר והיא לא ידעה אם יהיה דייט נוסף, היא לא סיפרה לו דבר על כך: "אבל המשכנו לצאת לאחר מכן והתאהבנו עד מעל לראש".

הסקס הכי טוב התגלה כאח התאום של הבעל. אילוסטרציה: אינגאימג
הסקס הכי טוב התגלה כאח התאום של הבעל. אילוסטרציה: אינגאימג
 
זמן לא רב לאחר היכרותם, דני הציע לה נישואים והציע לה לפגוש את הוריו וכמובן את אחיו. מיד כשהיא הגיע לבית הוריו היא ראתה את הדמיון המדהים בין שני האחים: "רוב האנשים לא מצליחים להבדיל ביניהם, אפילו אמא שלהם מתבלבלת לפעמים. רק כמדברים איתם מבינים מי זה". היא חייכה אליו ולפי המבט שלה הבינה שהוא מזהה אותה, אך למרבה המזל הוא לא אמר דבר.

לשמחתה הרבה, לא יצא לה לראות אותו יותר עד למסיבת האירוסין שלה ושל דני, שם יצא להם לדבר לבד לראשונה מאז הסטוץ. "לעולם לא תגלה לו על זה נכון?", היא שאלה את טום, והוא מיד אמר "ברור שלא! אין מצב". הוא היה בעצמו מאורס, ולא רצה לסכן לא את הקשר שלו עם הארוסה ולא את הקשר עם אחיו: "אז הסוד שלי שמור בינתיים. היחידה שיודעת על כך היא אחותי, ואני סומכת עליה בעיניים עצומות".

אבל היא לא יכלה שלא לתהות: "מה היה קורה אם בעלי היה מגלה ששכבתי עם אחיו התאום? אולי זה לא היה מפריע לו, אולי הוא אפילו היה צוחק על זה? או שאולי הוא היה מזדעזע". מעל לכל, מה שעלול להטריד את בעלה יותר מכל הוא, שאחיו טוב ממנו בהרבה במיטה. "הוא היה הסקס הכי טוב שהיה לי אי פעם", הסבירה. "אבל אני לא רוצה לסכן את הנישואים שלי, ואם אי פעם האמת תצא לאור - אכחיש הכל".