למרות שאנחנו באים לעולם בעל כורחנו, יש מי שחושבים שצריך לתת לנו את הזכות לבחור אם אנחנו רוצים להיוולד או לא. אחד מהם הוא רפאל סמואל מהודו, שאף מתכנן לתבוע את הוריו על כך שלא התייעצו איתו לפני שבחרו להוליד אותו. לטענתו, יש הסבר הגיוני מאחורי המחשבה הזו והוא רוצה שעוד אנשים ידעו עליו.



סמואל בן ה-27, מניו דלהי, שייך לזרם של אנשים שהם "אנטי-נטליסטים", או במילים אחרות, אנשים שמאמינים שזה לא מוסרי להוליד ילדים - הן מבחינה מוסרית והן בשל הסכנה מפיצוץ אוכלוסין. לדבריו, אין לו דבר נגד ילדים או החיים ככלל, אבל הוא כן רואה עצמו קורבן לכך שהכריחו אותו לבוא לעולם.

"אני רוצה שכל הילדים בהודו ידעו שהם לא חייבים להורים שלהם דבר", הוא סיפר לחדשות the print. "אני אוהב את ההורים שלי, ויש לנו מערכת יחסים נפלאה, אבל הם הולידו אותי בשביל ההנאה והאושר שלהם. החיים שלי מדהימים, אבל אני לא אתנהג כמוהם, בייחוד כשאני יודע שאותו יצור לא נתן הסכמה להתקיים".

כדי לקדם את אמונתו, יש לרפאל דף פייסבוק, Nihilanand, באמצעותו הוא מביע את התנגדותו לתרבויות שמעודדות ילודה. "אנשים אחרים בהודו צריכים לדעת שלהוליד ילדים זו בחירה", הסביר. "כדאי להם לדרוש מהוריהם הסבר למה הם הולידו אותם". נכון להיום, אנשים שמתנגדים לילודה הם עדיין מיעוט, אבל ככל שעובר הזמן הקבוצה הזו רק הולכת וגדלה.
 
רפאל סמואל. צילום: פייסבוק
רפאל סמואל. צילום: פייסבוק