בזמן שרובינו חוגגים את היום בו הגחנו לאוויר העולם, יש אנשים שחושבים שדווקא עדיף לחגוג את היום בו אנחנו עוזבים אותו. אחד מהם הוא דוואן ארדאן בן ה-58, ממיניאפוליס, מינסוטה, שערך לאשתו החולה "מסיבת מוות" פרועה במיוחד, כדי לשלוח אותה לדרכה עם חיוך על הפנים. בסיום המסיבה, לאחר שנשמה את נשימתה האחרונה, הוא התקשר למשטרה ונעצר במקום.



על פי משרד השריף של מחוז בראון, ארדאן סיפר שאשתו דברה, 69, ביקשה ממנו לקחת אותה מבית האבות לביתם, כדי שתוכל לסיים בו את חייה. לדבריו, היא סבלה מבעיות בריאות רבות ביניהן מחלת לב, סכרת, לחץ דם גבוה ופסיכוזה. ביומה האחרון, דברה גם הפסיקה לקחת את כל תרופותיה ומצבה החמיר עד כדי כך שלא הייתה מסוגלת לשתות ולאכול.



כדי לשמח אותה בפעם האחרונה, הבעל המסור ערך לה מסיבה פרועה שכללה הרבה סקס, קריסטל מת' ומוזיקת הבי מטאל. ארדאן סיפר בחקירתו שבשעותיה האחרונות היא החלה לסבול מפרכוסים ועוויתות, אך היא לא הסכימה שהוא יזעיק עזרה. כשהוא נאמן לבקשתה, ארדאן השכיב אותה על המיטה, וחיכה עד שהיה משוכנע שהיא מתה. הוא הוסיף שהרטיב את שפתיה עם שלג, מאחר ולא יכלה לשתות.



דוואן ארדאן . צילום: משרד השריף של מחוז בראון
דוואן ארדאן . צילום: משרד השריף של מחוז בראון


   
כשהשוטרים הוזעקו לבסוף, הם ראו את ארדאן רץ לעברם עירום כביום היוולדו. הוא אמר להם שאשתו מתה ומיהר חזרה פנימה, שם הם מצאו אותו עירום באמבטיה, מנסה לנקות מעצמו לכלוך שהיה עליו.
 
את דברה הם מצאו על מיטה בחדר השינה, היא הייתה מקולחת ועטופה בסדין. מחיפוש בביתם השוטרים מצאו מאגר של 47 אקדחים, רובים גנובים וכן הרבה מאוד תחמושת. ארדאן נעצר באשמת גנבה, החזקת רכוש גנוב והזנחה קשה. הוא מוחזק כעת בערבות של 250,000 דולרים. אותנו מעניין איך הוא מתכנן את הלוויה.