לפעמים נדמה שהסיבה היחידה שג'וקים קיימים היא כדי להגעיל אותנו, וכנראה שאף אחד לא יזיל דמעה אם הם יכחדו. טוב, אולי מלבד הצעיר הזה מיפן, שמת על ג'וקים וחושב שהם סקסיים יותר מבני אדם. לא רק זאת, יוטה שינוהארה בן ה-25, אף ניהל קשר רומנטי עם "ג'וקית" בשם ליסה, עד ליום מותה שנה לאחר מכן.


בראיון לערוץ היוטיוב Asian Boss, הוא סיפר שממש רצה לקיים איתה קשר פיזי, כולל סקס, אבל הבין שזה לא משהו שיכול לקרות. "אף פעם לא עשיתי סקס עם ג'וק כי הגודל לא מתאים", הסביר שינוהארה, "אבל דמיינתי את עצמי עושה איתה סקס הרבה פעמים. אני יודע שזה בלתי אפשרי, אבל פנטזתי על עולם בו מקקים הופכים לענקיים, או שאנשים הופכים לקטנים, כדי שנוכל לקיים יחסי מין יחד".
 
מלבד המשיכה, הוא טוען שממש אהב את ליסה וחושב שהיה להם קשר עמוק והדדי: "יכול להיות שדמיינתי את זה, אבל ככל שעבר הזמן ונקשרתי אליה יותר, התחלתי להרגיש שאנחנו באמת מתקשרים". בשל כך, כשהיא מתה, הוא היה שבור לחלוטין ממש כמו איבד אהובה בשר ודם. "היום שבו היא מתה היה מאוד קשה, אבל ידעתי שהוא יגיע כי לג'וקים יש תוחלת חיים קצרה", הסביר. אבל הוא מצא לפחות דרך מקורית להיפרד ממנה: "אכלתי אותה לאות כבוד, אז עכשיו ליסה חיה בתוכי ותמשיך להיות מיד חלק מגופי".

לגבי קשרים רומנטיים עתידיים, שינוהארה לא יודע איך יצליח למצוא מחליפה לאהובתו, אבל הוא לפחות ינסה. "הקשר שלנו היה רציני לגמרי, אף אישה לא משכה אותי כמו ליסה. היא הייתה גם האהבה הראשונה שלי", סיפר שינוהארה. למרות שרבים עלולים לחשוב שמה שהוא אומר ומרגיש הוא מוזר, הוא לפחות יכול לסמוך על אימו שתתמוך בו אימו. "תמיד ראיתי אותה מתאהב בחרקים, ביצורים אחרים ובטבע מאז היה ילד", הסבירה האם בראיון לערוץ היוטיוב, "הידיעה שהבן שלי הולך בדרך שלו משמחת אותי מאוד, אני אסירת תודה על כך".

יוטה שינוהארה וחברים. צילום: פייסבוק
יוטה שינוהארה וחברים. צילום: פייסבוק

 
צפו בראיון המלא: צעיר ניהל קשר זוגי עם ג'וק במשך שנה