אם הייתה תחרות למעבר הדירה המחריד בהיסטוריה, ראמיר סינג ראג'פוט היה ודאי זוכה בתואר המפוקפק בלי שום מאמץ. ראג'פוט, תושב בופאל שבהודו, חתם על חוזה לדירה חדשה ביולי 2018, אבל בשל רצף של אירועים מוזרים לא הצליח מעולם לעבור אליה. כשהבעלים של הדירה, עמיר שריוואסטבה, ביקש ממנו עוד קצת זמן כדי לפנות אותה, הוא לא חשד ובתמימותו הרבה אמר לו כן.



אבל הזמן עבר והבעלים לא יצר איתו קשר, וכשראג'פוט ניסה לאתר אותו הוא גילה שהוא נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. מאחר והוא כבר שילם מקדמה על הדירה הוא ממש לא תכנן לוותר עליה, ובמשך חודשים נאבק להיכנס לדירה גם ללא אישור הבעלים. כשהוא סוף סוף השיג המפתחות, הוא היה בטוח שצרותיו נגמרו, והזמין מנקים לנקות אותה.



אולם, כשאלו נכנסו לדירתו, הם נחרדו לגלות תחת מזרן המיטה גופה של אישה, שהייתה לבושה ועטופה בסדינים. חוקרים במשטרה סיפרו שהגופה נשתמרה במצב טוב וכמעט לא נרקבה, למרות שהוטמנה שם לפני כחצי שנה לפחות. לפי הערכה ראשונית, זה ככל הנראה קרה בגלל שהגופה לא נחשפה לאוויר הפתוח, וכן בגלל שהבגדים והמזרן ספגו את כל נוזלי הגוף שלה. זה גם ככל הנראה מה שמנע מהצחנה של הגופה להתפזר, עד לרגע בו הוזז המזרן.


על פי חדשות ה"הינדוס טיימס", במשטרה מעריכים שהגופה שייכת לאימו של שריוואסטבה, שהתגוררה בדירה יחד איתו. השוטרים הוציאו נגדו צו והחלו בחיפושים נרחבים אחריו. באשר לראג'פוט, הוא ככל הנראה ייאלץ למצוא לו דירה אחרת נטולת גופות - ואולי כדאי שהפעם יעשה גם בדיקת רקע לבעלים.