אין אדם בעולם הזה שלא קרה לו שנכנס לו בטעות סבון לפה, אולי פרט לאנשים שלא מתקלחים כמובן. מדובר בחוויה לא נעימה ובעיקר לא טעימה, דבר שהוא די הגיוני בהתחשב בכך שלא אמורים לאכול את המוצר הזה. אבל בעוד רובנו חשים בחילה רק מהמחשבה על הטעם של סבון, הצעירה הזו מאינדונזיה אוכלת סבונים מוצקים בהנאה רבה ואפילו מרצון.



לא רק זאת, קאושיק אסיפה בת ה-21, הפכה תוך שבוע בלבד לאושיית אינסטגרם כשהחליטה לחלוק את הרגלי האכילה המוזרים שלה עם העולם. בראיון לכלי תקשורת מקומי, סיפרה אסיפה שהתחילה לאכול סבונים בהריון הראשון שלה, לאחר שטעמה אחד בטעות במקלחת. "אהבתי את הטעם הפירותי שלהם", סיפרה, "מאז, שנתיים לאחר מכן אני עדיין אוכלת אותם".



אבל בגלל שהייתה נבוכה מכך, שמרה על הרגלי האכילה הללו בסתר, ואפילו בעלה לא ידע עליהם. למעשה, הוא גילה על כך רק לאחרונה, כשנכנס לחשבון האינסטגרם שלה. כשהבעל נשאל מה דעתו על כך ענה: "בגלל שאני דייג ואשתי עובדת במפעל דגים, אולי היא אולי פשוט התעייפה מאכילת דגים, אז היא מנסה לאכול סבון".


לדבריה של הצעירה, את הסרטון הראשון שלה אוכלת סבונים העלתה בכלל בשביל הצחוק. בסרטון שהפך אותה לכוכבת, היא נראית אוכלת סבונים מוצקים שונים ומבקרת אותם לפי הטעם שלהם. היא לא חשבה להמשיך עם זה, אבל כשראתה כמה רייטינג זה מביא לה, היא החליטה להעלות סרטונים נוספים, ואף הסכימה לטעום סבונים לפי בקשות הגולשים.



למי שתהה, אגב, ההרגל הזה לא פגע בתינוק שלה וגם לא גרם לה בעיות בריאותיות כלשהן. מה שכן, בזכותו היא הגיע כמעט לכל כלי תקשורת אפשרי בארצה, ואף לכלי תקשורת רבים ברחבי העולם. כמו כן, היא צברה לה קהל מעריצים נאמן וקיבלה המון תגובות,לייקים וצפיות.