אם אי פעם תחליטו לעשות פירסינג בגוף, מה שלא תעשו, אל תלכו למקומות מפוקפקים, גם אם הם זולים ומגניבים. למרות שההליך הזה נחשב כבעל רמת סיכון נמוכה, אם תלכו למישהו שלא יודע מה הוא עושה ושלא שומר על סטריליות, העניינים עלולים להשתבש במהירות שיא. צעירה מברזיל גילתה זאת בדרך הקשה, לאחר שהפכה משותקת בפלג גופה התחתון בגלל שעשתה עגיל באף.



ליאנה דיאס בת ה-21 בסך הכל רצתה לשפר את המראה שלה, ולא חשבה שלעשות פירסינג בגוף כרוך בסיכון כלשהו. לצערה הרב, זמן קצר לאחר מכן מצבה הבריאותי התדרדר בקצב מסחרר, וחייה התשתנו מהקצה אל הקצה. תחילה, כשאפה דימם והתנפח היא לא דאגה, וחשבה שזו תגובה נורמלית של הגוף לעצם הזר. לדבריה, עשתה בעבר פירסינגים באף ואלו  מעולם לא עשה לה בעיות.
 


אבל בהמשך כשהופיעו גם חום וכאבים איומים ברגליה, דיאס הבינה שהפעם המצב שונה. בשלב הבא, שהיה מפחיד עוד יותר, הגיע חוסר תחושה מוחלט, גם ברגליה וגם בשאר גופה. "לא יכולתי להרגיש כלום מהחזה ומטה", היא סיפרה לחדשות BBC ברזיל. היא הובהלה לבית החולים, שם הרופאים היו בהלם מוחלט ממצבה. אחד מהם, אוסוואלדו ריביירו מארקס, סיפר לכלי תקשורת מקומי שבמשך 15 שנות עבודתו לא ראה זיהום חיידקי כה חריף שנגרם בגלל פירסינג.
 
מבדיקות דם שנערכו לה, התברר שהזיהום הוא תוצאה של חיידק בשם סטפילוקוק זהוב, שהוא אחד החיידקים האלימים והמסוכנים ביותר לאדם כיום. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, בשל הזיהום נוצרה כמות אדירה של מוגלה בגבה של דיאס, שלחצה על עמוד השדרה שלה. הרופאים הצליחו אומנם לעצור את הזיהום בניתוח ומנעו ממנו להרוג אותה, אבל הנזק שנגרם לעמוד השדרה היה כבר בלתי הפיך.
 


דיאס סיפרה על הרגע בו נאמר לה שתהיה מרותקת לכיסא גלגלים למשך שארית חייה: "הייתי הרוסה וגם מאוד עצובה כי החיים שלי השתנו בצורה דרסטית. אבל שמחתי לפחות לעזוב את בית החולים". למרות הקושי, היא מודה שהצליחה להתמודד עם המצב לאחר תקופת הסתגלות: "פגשתי עוד צעירים בכיסא גלגלים והבנתי שאני יכולה להיות מאושרת גם במצב הזה. כיום אני גם עושה ספורט, אני אפילו משחקת כדורסל וכדור יד".