אם יש משהו שאנשים תמיד שוכחים הוא, שאסור לעולם להשאיר נשק ללא השגחה, על אחת כמה וכמה אם יש לכם חיות מחמד. צייד מגרמניה נאלץ ללמוד זאת בדרך הקשה, כשנורה בידי כלבו כי חשב שזה יהיה רעיון טוב להשאיר לידו את נשקו. למרבה האבסורד, החלק ששבר אותו יותר מכל בתקרית הזו, היה העונש שהוטל עליו בעקבותיה.
 
על פי הדיווחים בכלי התקשורת בגרמניה, בית משפט במינכן קבע שהבעלים של הכלב אינו כשיר לשאת רישיון נשק, לאור התאונה שעבר. הגבר, ששמו לא הותר לפרסום, ערער על החלטה של הרשויות של בבוואריה משנה שעברה, לפיה גם בוטל רישיון הצייד שלו. ההחלטה הגיעה בעקבות תאונה שהתרחשה ב-2016, במהלכה כלבו של הצייד לחץ בטעות על ההדק של הרובה וירה בזרועו. אותה עת, הצייד היה ברכב עם כלבו במהלך מסע צייד.

לצערו הרב של הצייד, הערעור שלו נדחה השבוע בטענה שלא ניתו לסמוך עליו, שכן לאור התאונה "אפשר רק להניח שהוא יטפל בנשק ותחמושת ברשלנות כזו גם בעתיד". נכון לעכשיו, לא ידוע אם הצייד יחליט לערער גם על ההחלטה זו, אך מבחינת החוק הוא בהחלט רשאי לכך.


 
באירוע דומה שהתרחש לפני כשלושה חודשים, גבר מניו מקסיקו כמעט מת לאחר שנורה בידי כלבו במהלך מסע צייד. הגבר, סוני גיליאן בן ה-74, היה במדבר בדרכו לציד ארנבים יחד עם שלושת הכלבים שלו - צ'ארלי, סקוטר וקאובואי. בעוד הוא יושב בתא הנהג בטנדר שלו, שלושת הכלבים ישבו במושב האחורי, והנשק שלו היה על הרצפה לידם.

במהלך הנסיעה, גיליאן הרגיש לפתע שהוא נורה באזור החזה שלו, עצר את הרכב, וראה שיורד לו דם רב. בהתחלה הוא חשב שירה בו צלף, אבל הוא נזכר שאין שם אף אחד מלבדו, לכן הניח שזה היה אחד הכלבים. גיליאן היה פצוע קשה ובשארית כוחותיו הצליח להתקשר למוקד חירום, ולאחר מכן התמוטט ליד הטנדר, שם מצאו אותו הפרמדיקים. הוא הובהל לבית בחולים, והתבשר ששלוש מצלעותיו נשברו, כמו גם עצם הבריח שלו. כמו כן, כתוצאה מהמקרה, נוצר חור באחת מריאותיו.

"הנשק היה מאחור כשהקנה היה כלפי מעלה, בכיוון של גיליאן", סיפרה הדוברת של משטרת דונה אנה, קלי ג'יימסון. היא הוסיפה שבשלב כלשהו במהלך הנסיעה אחד הכלבים, צ'ארלי, החליק ואחת מכפותיו נתפסה בהדק, מה שגרם לכדור להיפלט ולפצוע את גיליאן.  אך למרות כל הנזק שגרם לו, גילאן סיפר שהוא כבר מזמן סלח לכלבו. "צ'ארלי לא התכוון לעשות את זה, הוא כלב טוב", הסביר. "הוא כלב גדול, אוהב ולעולם לא יפגע באף אחד בכוונה".