זה לא סוד שהסיכויים לזכות בלוטו הם קלושים, ויש רשימה ארוכה של דברים שיש סבירות גבוהה יותר שייקרו - כמו למשל להפוך לכוכבי קולנוע, לחיות עד גיל 100 או להיות מותקפים בידי כריש. בדיוק בשל כך, זה כל כך מדהים כשמישהו כן מצליח לגרוף פרס כלשהו במשחק המזל, על אחת כמה וכמה כשמדובר במי שלא שיחק בו לפני כן.

על כך יוכלו להעיד אנג'ל ושרה מרטינז, מסטייטוויל, קרוליינה הצפונית, שקנו כרטיסי לוטו לראשונה בחייהם - וזכו. השניים סיפרו לחברת הלוטו המקומית על היום בו נכנסו לסופר כדי להוציא כסף על קניות, אך במקום זאת יצאו ממנו עם סכום גדול יותר מזה שהיה להם: "ראינו שם חבר שלנו והוא קנה כרטיסים, אז חשבנו לעצמנו 'למה שלא נקנה גם?'. סתם השתעשענו עם הרעיון, לא באמת חשבנו שנזכה".
למעשה, הם כמעט פספסו את הזכייה שלהם ותכננו לזרוק את הכרטיסים בלי לבדוק אותם. "היד שלי הייתה ממש מעל פח האשפה, אבל בסוף החלטתי שכדאי שאבדוק את הכרטיסים לפני שאשליך אותם", הסבירה שרה. כשהיא ראתה שהשניים זכו ב-110 אלף דולר, היא לא האמינה למראית עיניה: "התחלתי לצרוח, זה הרגיש מדהים!".


באשר לתכניות שלהם לכסף, הם מתכננים להשתמש לפחות בחלק ממנו כדי לשלם חובות כלכליים. מה יעשו עם השאר? הם עדיין לא יודעים, אבל נראה שיש להם מספיק זמן לחשוב על כך. "אני מרגיש כמו האדם הכי בר מזל בעולם", סיפר אנג'ל, "אחרי הכל, כמה פעמים דברים כאלו קורים? זו הפעם הראשונה ששיחקתי בלוטו - וזכיתי".