אנשים שאומרים שהטבע הוא יפה כנראה אף פעם לא ראו נחש גדול אוכל, מדובר במראה מטריד ביותר, בייחוד אם זה קורה כשאתם בדיוק אוכלים. אז נכון, זה חלק משרשרת המזון וכל יצור חי צריך לאכול לפעמים, אבל זה יכול להיות קצת מבהיל לראות דבר כזה ממש מעל הבית. על כך תוכל להעיד אישה מאוסטרליה, שנחרדה לגלות פיתון ענק זולל ציפור על האנטנה של הטלוויזיה שלה.

לשמחתנו הרבה האישה האדיבה, קאת'י גאל, תיעדה את האירוע והעלתה אותו לפייסבוק, כדי שכולנו נוכל להביט בו באימה כמו היינו שם יחד איתה. כפי שניתן לראות בסרטון, נחש הפיתון המגודל מחזיק בציפור בפיו ולופת את גופו סביבה, ולאט לאט מעלה אותה מעלה. "מעולם לא ראיתי דבר כזה. נחש פיתון מנסה לאכול ציפור על אנטנה", כתבה גאל בפוסט שלה.



היא הוסיפה שהנחש הצליח לבסוף במשימה, ולקח את האוכל שלו לגג שלה, שם החל לזלול אותה בשלווה: "לייב אקשן. הפיתון הראה כל כך הרבה נחישות ורצון לאכול את הציפור, הוא אוכל אותה עכשיו בהנאה על הגג". בהמשך היא העלתה פוסט נוסף, בו עדכנה על מצב הנחש לצד תמונה שלו בפעולה: "הוא סוף כל סוף ירד לגג, ואוכל באיטיות את הציפור"

רק אחרי שגאל סיימה לעדכן את הפייסבוק בסרטונים ותמונות, היא נזכרה להתקשר ללכוד נחשים להתייעצות. גם על כך היא עדכנה בפייסבוק, וכתבה שהלוכד אמר לה שהדבר הכי טוב יהיה "לתת לטבע לעשות את שלו". או במילים אחרות, שתיתן לנחש לאכול בשקט.

הנחש בפעולה. צילום: פייסבוק
הנחש בפעולה. צילום: פייסבוק