אומרים שהדבר הכי חשוב בחיים הוא לא להיות חזק, אלא לדעת עם מי לא להסתבך. אם במקרה לאשתך יש משפחה שמוכנה להגן עליה באש ובמים, נדמה שלבגוד בה יהיה צעד לא נכון בעליל. מפה, אתם כבר מבינים לאן הסיפור שאתם קוראים עומד ללכת, ושהוא לא ממש נגמר בשלום בית.

אישה מסין שגילתה שלבעלה יש מאהבת צעירה לא חשבה פעמיים, וקראה לבני משפחתה כדי שיעזרו לה לבצע את הנקמה המושלמת. אותה אישה נבגדת ומשפחתה איתרו את זוג הנאהבים, הכריחו אותם להתפשט והוציאו אותם לרחוב עירומים. לשמחתנו הרבה, קהל סקרן מיד התאסף באזור ותיעד את מה שקרה בהמשך.



כפי שניתן לראות מהתיעוד, בני המשפחה קשרו את הבעל והמאהבת לעץ, כשרק החבלים סביב גופם מסתירים בקושי רב את אזוריהם המוצנעים. לצערם של השניים, הקהל סביב לא הביע חמלה כלפיהם וגם לא ניסה לעזור,  אלא רק הצביע עליהם, צחק וכמובן צילם. בהמשך ניתן לראות שוטר בודד שהוזעק למקום, אך זה קודם כל מתפנה להשליט סדר בקהל, ורק לאחר מכן משחרר את זוג הנאהבים.


על פי דיווח של המשטרה המקומית, בפרובינציית גואז'ו, בני המשפחה נלקחו לחקירה, במהלכה התברר שהאישה נקטה ב"אמצעים דרסטיים" תוך העזרות במשפחתה על מנת לפתור "סכסוך אישי". המטרה של האישה, מעל לכל, הייתה להשפיל את השניים על העלבון שגרמו לה. בשלב זה לא ידוע אם האישה ובני משפחתה צפויים להיעצר או להיענש בכל דרך שהיא.