למרות שהם אמורים להוות דוגמא ומופת ליושר, לפעמים נדמה ששוטרים לא מתנהגים טוב יותר מהפושעים אחריהם הם רודפים. על כך יוכל להעיד השוטר דאג מק'ניל, מפלורידה, שהיה אמור להשגיח על זוג גנבים שעצר, אך במקום זאת נתן להם להתפרע במושב האחורי של הניידת שלו. אותו שוטר בעייתי, נשלח לעצור גבר ואישה שניסו לגנוב תכשיטים בסניף של "וולמארט", ולהסיע אותם לכלא המחוזי של מחוז סיינט לוסי.

תחילה אומנם היה נדמה שהוא הצליח במשימה, אבל אז שוטרים שהביטו לתוך הניידת שלו הבחינו במשהו חשוד שמתרחש מאחור, ומיד דיווחו להנהלה. במהלך חקירה שנפתחה נגדו, נחשפו התכנים שצולמו במצלמה שהייתה על גופו, ואלו רק סיבכו אותו עוד יותר. כפי שניתן לראות מהתיעוד, מק'ניל הניח לצמד העבריינים להתמזמז באין מפריע, על רקע שיר של ברונו מארס.

בהמשך הוא אף נתן לאישה לעשן בניידת, דבר שמהווה גם הוא עבירה בפני עצמה. במהלך חקירה, זוג העבריינים החרמן העיד שלא רק התנשקו והתמזמזו, אלא עינגו האחד את השנייה באמצעות ידיהם. מקנ'יל הודה שהבחין במתרחש, אך טען בשעתו כי לא ראה בכך שום בעיה. עם זאת, לאור האישומים שהועלו נגדו, טען כי הוא מבין שלא התנהג בצורה מקצועית במיוחד. 
 



על פי הדוברת של תחנת משטרת סיינט לוסי, ההנהלה זיהתה "ליקויים בהתנהלותו המקצועית של מק'ניל". היא הוסיפה שהוא "קיבל על עצמו אחריות מלאה על מעשיו, ומבין את החומרה של הפרת המדיניות. התנהלותו אינה מייצגת את ערכי המשטרה, או עובדיה המסורים שמשרתים את הקהילה שלנו בכבוד מידי יום".
 
האירוע אומנם התרחש ביולי 2018, אך עונשו התקבל רק השבוע. כנגד מק'ניל הועלו אישומים רבים, כגון אי הקפדה על מדיניות המשטרה, התנהגות בלתי הולמת והזנחת חובותיו. עם זאת, הוא קיבל עונש קליל יחסית, והושעה מתפקידו בתחנה למשך 20 יום בלבד.