אם אתם רוצים לדעת עד כמה ההתמכרות שלכם לניקוטין קשה, תשאלו את עצמכם דבר כזה: נניח שהייתם במיון עם סכין תקועה בגבכם, האם הייתם יוצאים החוצה כדי לעשן סיגריה? אם התשובה שלכם לתרחיש הביזארי הזה היא "לא", מצבכם טוב. אך תאמינו או לא, יש מי שדווקא לא היו מהססים לעשות זאת, ואלו כנראה זקוקים דחוף לגמילה.

 
אחד מהם הוא ולדימיר בן ה-34, מרוסיה, שתיעוד שלו מהלך עם סכין בגב במסדרונות בית החולים כבר הספיק להסעיר את הרשת. אותו גבר חסר מזל הובהל לחדר מיון לאחר שנדקר במהלך קטטה בפאב. בדרך לבית החולים פרמדיקים הצליחו לייצב את מצבו של הגבר, שהיה תחת השפעת אלכוהול, תוך שהם נזהרו לא להזיז את הסכין, שהייתה תקועה כל כך עמוק  בגבו כך שרק הידית שלה הייתה נראית לעין.

בבתי החולים, הצוות הרפואי הספיק רק להוריד את בגדיו של ולדימיר, כשלפתע הוא אמר שהוא "צריך לעשות משהו" והחל ללכת לכיוון היציאה. אחת האחיות במקום לא חשבה פעמיים והחלה לצלם את האירוע המוזר, שמיד כבר הפך לוויראלי. "ולדימיר אתה כועס?", היא שואלת אותו בעודו ממשיך ללכת. כפי שניתן לראות, הוא מתקשה ללכת בשל פציעתו ודם רב ניגר על גבו. 
 


כשהאחות שואלת אותו "כמה רחוק אתה מכוון ללכת? חורף בחוץ, תחזור", ולדימיר מסתובב אליה ואומר לה שהוא רק "הולך לעשן". היא מסבירה לו שהוא טיפש ושאין לו בכלל סיגריה, אבל הוא מתעלם ממנה ויוצא החוצה לקור של מינוס עשר מעלות ושלג רב. לבסוף, רופא שמגיע למקום מזהיר אותו: "בחור צעיר, אתה עומד למות עכשיו".

הוא מנסה לשכנע אותו להיכנס ואומר לו "תחזור, ניתן לך זריקה ותוכל ללכת הביתה". בשלב זה, ולדימיר סוף כל סוף מסכים לחזור חזרה פנימה לקבלת טיפול. "ניתן לך זריקה אחת ואז תוכל לחזור הביתה. קדימה, בוא איתי, תמשיך ללכת, תלך לשכב", אפשר לשמוע את האחות אומרת לו. על פי הדיווחים, ולדימיר עבר בהצלחה ניתוח להסרת הסכין, ומחלים בימים אלו בבית החולים.