מי שמשתמש במדרגות הנעות בקביעות, ודאי מכיר את הפחד הזה שמופיע בכל פעם שעולה מישהו עם אופניים, טרולי או עגלה. אחרי הכל, תמיד קיים סיכוי שזה ייפול ישר עלינו, בין אם זה בירידה או בעליה, וגם אם הם מחזיקים את זה ממש חזק. מה שמוביל אותנו לתאונה שהתרחשה השבוע בתחנת רכבת בסין, בדיוק בשל נסיבות אלו.



על פי חדשות Beijing News, אישה שירדה במדרגות הנעות בתחנה במחוז ג'יאנגסו, נפצעה באורח בינוני לאחר שעפה לעברה מזוודה תועה. היא הובהלה לבית החולים עם ירך שבורה, והייתה מרותקת למיטתה למשך חודש ימים בשל פציעתה. התאונה הביזארית התרחשה לאחר שנוסעת שעלתה למדרגות איבדה שליטה על מזוודת הטרולי הכבדה שלה, ששקלה כחמישה קילוגרמים.



בתיעוד מהתאונה, שצולם במצלמות אבטחה, אפשר לראות את המזוודה מתגלגלת במהירות במורד המדרגות, פוגעת באישה ומפילה אותה על גבה. האישה אומנם מצליחה לקום ללא עזרה, אך ניתן לראות שכאשר היא נעמדת היא מחזיקה את חלקו התחתון שלה גבה בכאב.





"בעלת המזוודה לבשה כפפות שככל הנראה היו בעלות מרקם חלקלק", מסרו במשטרה לאתר החדשות, "זה גרם למזוודה, שהייתה די כבדה, להתגלגל במרד המדרגות שאורכן כעשרה מטרים". בעזרתה של המשטרה, שתי הנשים החליפו פרטים לאחר האירוע, ובעלת המזוודה הסכימה מיד לשלם על הטיפולים הרפואיים של האישה. נכון לעכשיו, לא יוגש נגדה כתב אישום. 

זו כמובן לא הפעם הראשונה וכנראה גם לא תהיה הראשונה שתאונה כזו מתרחשת בסין. בשל כך, במשטרה מצאו לנכון להזכיר שוב לנוסעים שמגיעים עם מזוודות לא לעלות למדרגות הנעות, ולהשתמש במעליות במקום. אולי בהזדמנות זו כדאי להזכיר גם לאנשים בישראל לעשות בדיוק אותו הדבר?