בפעם הבאה שאתם הולכים לרופא כדאי שתזכרו דבר אחד חשוב - גם הם יכולים לטעות ובגדול, והתוצאות של הטעויות שלהם עלולות להיות ממש מביכות. כך בדיוק גילתה סבתא בת 50 מנאפולי, פלורידה, שהופתעה לגלות שהיא בהריון אחרי שהרופא אמר לה שהיא נכנסה לגיל הבלות. 

האישה, מישל הול, סבתא לשני נכדים, הייתה בטוחה שסיימה את תפקידה כאמא, ויחד עם בעלה ג'רי כבר החלה לתכנן מה תעשה כשתצא לפנסיה. אבל אחרי שבמשך תקפה ארוכה חשה ברע, היא החליטה לעבור בדיקת הריון רק ליתר ביטחון. להפתעתה הרבה, תוצאות הבדיקה לא רק חזרו חיוביות, אלא גם הראו שהיא נמצאת כמעט בסוף החודש השישי להריונה. הול סיפרה שלא חוותה במשך כל החודשים הללו כל תסמיני הריון - היא לא עלתה במשקל וגם לא היו לה בחילות בבוקר.

היא סבלה אומנם מכאבי בטן קשים, אבל הרופא הסביר לה שאלו תסמינים של גיל המעבר או של זאבת - מחלה אוטואימונית ממנה היא סובלת זה עשור. גם העובדה שלא היה לה מחזור כבר שנה די חיזקה את דברי הרופא, שנראה שהבין על מה הוא מדבר. כמובן שכל זה השתנה נוכח תוצאות הבדיקות, ובמהרה הגיע היום הגדול.

על פי חדשות "נאפלו דיילי ניוז", בשל גילה, הרופאים המליצו למישל לעבור ניתוח קיסרי כדי לצמצם סיכוי לשבץ או להתקף לב. כמו כן, לאחר הלידה גם היה חשש לחיי התינוק, שנולד במשקל נמוך וסבל מבעיות נשימה. למרבה המזל, גם מישל וגם בנה שוחררו לבסוף לביתם במצב טוב. לדבריה, ילדיה שמחו על הלידה, אבל לחלוטין לא ציפו לכך: "כולם היו בהלם".

למרות שלא חשבו שיהפכו שוב להורים, מישל הסבירה שגם היא וגם בעלה לא חשבו לרגע על הפלה, ומבחינתם התינוק הוא "מתנה מאלוהים". יחד עם זאת, השניים "בטוחים ב100% שלא נביא יותר ילדים לעולם". באשר לתכניות שלהם לצאת לפנסיה, מישל הודתה שיהיו כמה שינויים: "נצטרך להמתין עם זה קצת ולחשוב על תכנית חדשה".