שתי אחיות מארה"ב, שנעלמו ביום שישי האחרון מביתן, אותרו אתמול בריאות ושלמות 44 שעות לאחר שנראו לאחרונה. השתיים, ליה וקרוליין קריקו, בנות שמונה וחמש, נמצאו מכורבלות מתחת לשיח ביער בצפון קליפורניה, במרחק של כ-2.3 ק"מ מביתן, והיו מקוררות ומיובשות, אך לא נפצעו ו"היו במצב רוח טוב".

כזכור, השתיים, מהיישוב בנבאו, ביקשו מאמן לצאת לטייל במזג האוויר הסוער בשישי בצהריים, אך כשזו סרבה הן ברחו מביתן. כשהאם הבחינה שהן נעדרות היא הזעיקה מיד עזרה, ובמשך כמעט יומיים צוות חילוץ של יותר מ-200 איש חיפש אחריהן. ויליאם הונסל, השריף של מחוז המבולדט, כינה את מציאתן "נס אמיתי", והוסיף שהרבה מקרים כאלו מסתיימים בטרגדיה.
 


במפגש הראשוני שלהן עם המחלצים, האחיות סיפרו שהלכו אחרי עקבות של צבי כשלפתע הבינו שדרכן אבדה. כדי לא להחמיר את מצבן, הן החליטו להישאר במקום ושרדו באמצעות כך ששתו מים שהצטברו על עלים, ואכלו חטיפי גרנולה שלקחו איתן. קצין המשטרה המחוזי סיפר שהחטיפים היו גם אלו שעזרו למחלצים לאתר את השתיים: "מצאתנו עטיפות של חטיפי גרנולה, והצלחנו לאשר מול האם שאלו חטיפים שהיא קנתה להן בימים האחרונים. אז בעצם העטיפות הראו לנו את הדרך מהמקום בו הן התחילו את דרכן, עד למקום אליו הן הגיעו".