מי שאומר שהעולם שייך לצעירים כנראה לא פגש את מיק הארנב, שנכנס לספר שיאי הגינס כארנב המבוגר בעולם כשמלאו לו 16 שנים. מדובר בהישג של ממש, שכן ארנבים חיים בשבי בממוצע בין 8 ל-12 שנים, ועד כמה שידוע לנו הם בדרך כלל לא זוכים בפרסים.

הבעלים של הארנב, ליז רנץ', תושבת ברווין, אילינוי, סיפרה שהיא מטפלת בארנבים ומתנדבת במקלטים לחיות כבר 20 שנים, וכך בעצם הכירה את מיק. היא פגשה אותו כשהתנדבה באחד המקלטים ב-2004, אך אז הוא אומץ בידי חברה שלה. לאחר זמן מה, כשהחברה נאלצה לעזוב את העיר היא מסרה אותו לרנץ', ומאז היא מטפלת בו במסירות רבה.

"אני מאוד גאה בו, וקיבלתי השראה רבה מהחוסן והחיוביות שהראה לאורך כל חייו", סיפרה, רנץ' לחברת השיאים, "היו המון פעמים שחשבתי שאני עומדת לאבד אותו, אבל הוא הצליח להתרגל לתהליך ההזדקנות ולהישאר חזק, תוך שמירה על גישה חיובית".



היא הוסיפה: "אני מטפלת בארנבים כבר עשרות שנים, ואף פעם לא היה לי ארנב שחי יותר מ-13 שנים. מיק הוא מאוד מיוחד ואני מרגישה ברת מזל שהוא חלק מהחיים שלי". לכבוד החגיגה הכפולה - יום ההולדת והזכייה - רנץ' הכינה למיק עוגה מיוחדת לארנבים וכובע מקדים.

בפוסטים שהקדישה לו בפייסבוק שיבחה את הארנב האהוב עליה: "הוא לא רק הארנב המבוגר ביותר שהכרתי אלא גם המתוק ביותר, הוא מלאך". היא גם ניצלה את ההזדמנות כדי לגייס תרומות למען מקלטים לבעלי חיים, בייחוד כאלו שמצילים ארנבים.