יש הרבה דברים שאפשר לסבול בזוגיות כגון בגידה, שעמום, או אי הרמה של מושב האסלה. אבל כשזה נוגע לנחירות, זה פשוט משהו שאי אפשר לחיות איתו ובטח שאי אפשר לסלוח עליו. בשל כך, זה לא באמת מפתיע שיש זוגות שנפרדים ממי שמפריע להם לישון, או פשוט מנסים לפגוע בהם כדי לגרום להם להפסיק.



ביום רביעי שעבר אישה מפלורידה ירתה בבן זוגה בדיוק בגלל זה, לאחר שנמאס לה להעביר לילות לבנים בעוד הוא ישן כמו תינוק. בשעות הבוקר של אותו היום, לורי מורין בת ה-47 התעוררה למשמע נחירות חזקות של החבר, ותקעה בו מרפק כדי לגרום לו להפסיק, מה שלא ממש עזר. היום המשיך בצורה שגרתית ללא תקריות, אך בערב השניים שיחקו רמי והשתכרו לאחר ששתו המון רום, ואז החלו לריב סביב עניין הנחירות.



בעדות שנתן במשטרה, בן הזוג של מורין סיפר שהשניים רבו על כך שהוא "נוחר חזק מידי" ולא נותן לה לישון. הוא הלך לחדר השינה ונשכב במיטה, ומורין הלכה בעקבותיו וכיוונה אליו אקדח. כשניסה לעזוב, הוא סיפר לשוטרים ש"שמע רעש פיצוץ אדיר, וכשהתעורר מצא את עצמו שוכב בשלולית של דמו עם כאבים איומים". החבר האומלל הובהל לבית החולים עם פציעת ירי בבית השחי הימני שלו, ומצבו הוגדר יציב. למרבה המזל, הוא צפוי להחלים לחלוטין.

השוטרים קיבלו את עדותו על פני זו של מורין, שניסתה לטעון שזו בכלל הייתה תאונה. לדבריה, השניים שתו ואחר כך ארזו חפצים בחדר השינה. אחד מהם היה האקדח שלה, אך כשהיא הבינה שהוא טעון כבר היה מאוחר מידי, ובטעות נפלט לה כדור והיא ירתה בחבר.

"היא ניסתה להראות רגשות במהלך החקירה, על ידי כך ששמה ידיים על הפנים ועשתה כאילו היא בוכה. אבל היא לא הזילה דמעה במהלך כל החקירה", נכתב בדו"ח החקירה. על פי משרד השריף של מחוז ברווארד, מורין שוהה כעת במעצר באשמת תקיפה חמורה וניסיון רצח, בערבות שחרור של 40,000 דולרים. היא ממתינה בקוצר רוח לשימוע הראשוני שלה בבית המשפט.