אם אתם מתכננים לקנות כרטיסי לוטו, יש לנו חדשות רעות וחדשות טובות עבורכם. החדשות הטובות הן, שיש איזשהו סיכוי קטן שתזכו בסכומים נמוכים של עשרות שקלים, ואיתם תוכלו לקנות עוד כרטיסים וחוזר חלילה. החדשות הרעות? הסיכוי שלכם לזכות בפרס משמעותי הוא די קלוש, ורוב האנשים יעבירו חיים שלמים בלי לזכות אפילו פעם אחת.

בשל כך, אתם יכולים להבין למה כולם בהלם מזה שתושבת ריצ'מונד, וירג'יניה, זכתה 30 פעמים ביום אחד ובסכומים מעוררי קנאה. כשהאישה ברת המזל, דבורה בראון, קנתה 30 כרטיסי לוטו בפברואר האחרון, היא לא חשבה שתזכה אפילו באחד מהם, אבל החליטה ששווה לנסות. אחרי הכל, תמיד יש סיפורים על אנשים שזכו, אז אולי היא יכולה להיות אחת מהם?
 
הצ'אנס הזה שבראון לקחה השתלם לה בענק, ובמהרה היא גילתה שכל כרטיס שעברה עליו היה כרטיס זוכה. מכל כרטיס היא קיבלה 5,000 דולרים, כשסך הכל הזכייה שלה הסתכמה ב- 150,000 דולרים. "כמעט חטפתי התקף לב כשראיתי את זה", סיפרה בראון על רגע הזכייה לנציג של חברת הלוטו של וירג'יניה. בשלב זה, היא לא יודעת עדיין מה תעשה עם הכסף, אבל היא שוקלת להשתמש לפחות בחלק ממנו לשיפוצים של ביתה. עם מזל כמו שלה, היינו מציעים לה להשתמש בחלק מהכסף לקנות עוד כרטיסי לוטו.

דבורה בראון. צילום: פייסבוק/חברת הלוטו של וירג'יניה
דבורה בראון. צילום: פייסבוק/חברת הלוטו של וירג'יניה


כמה שבועות קודם לכן, בני זוג ברי מזל מקרוליינה הצפונית זכו בלוטו, אחרי שקנו כרטיסים בפעם הראשונה בחיים. אנג'ל ושרה מרטינז, סיפרו לחברת הלוטו המקומית על היום בו נכנסו לסופר כדי להוציא כסף על קניות, אך במקום זאת יצאו ממנו עם סכום גדול יותר מזה שהיה להם: "ראינו שם חבר שלנו והוא קנה כרטיסים, אז חשבנו לעצמנו 'למה שלא נקנה גם?'. סתם השתעשענו עם הרעיון, לא באמת חשבנו שנזכה".
 
למעשה, הם כמעט פספסו את הזכייה שלהם ותכננו לזרוק את הכרטיסים בלי לבדוק אותם. "היד שלי הייתה ממש מעל פח האשפה, אבל בסוף החלטתי שכדאי שאבדוק את הכרטיסים לפני שאשליך אותם", הסבירה שרה. כשהיא ראתה שהשניים זכו ב-110 אלף דולר, היא לא האמינה למראית עיניה: "התחלתי לצרוח, זה הרגיש מדהים".
 
באשר לתכניות שלהם לכסף, הם מתכננים להשתמש לפחות בחלק ממנו כדי לשלם חובות כלכליים. מה יעשו עם השאר? הם עדיין לא יודעים, אבל נראה שיש להם מספיק זמן לחשוב על כך. "אני מרגיש כמו האדם הכי בר מזל בעולם", סיפר אנג'ל, "אחרי הכל, כמה פעמים דברים כאלו קורים? זו הפעם הראשונה ששיחקתי בלוטו - וזכיתי".